• MIJN STORY STAAT ONLINE :D
    en ik zit nu op airport Frankfurt in een internetcafé jullie op de hoogte te houden door middel van mijn eerste reisverslag van mijn story.
    op mijn volgende bestemming zal ik weer proberen te schrijven,
    en natuurlijk als ik morgen in amerika aankom
    Lots of love mell

    http://www.quizlet.nl/stories/25749/-its-a-party-in-the--usa---reallife/



    Hee lieve quizers(doeg)
    over bijna precies 2 maanden (1 augustus) verhuis ik voor een jaar naar the U.S.A . Hier ga ik naar een American highschool en ga ik wonen bij een gastgezin. Ook ga ik waarschijnlijk in het cheerleadersquad van mijn school.
    Ik vroeg me af of het mensen leuk lijkt als ik hier een reallife story over ga schrijven.
    In deze story beschrijf ik dan als eerst mijn hectische leven in Nederland. (er is nogal veel drama in mijn leven af en toe :') )
    En als ik dan in amerika ben beschrijf ik hoe mijn ontmoeting met mijn gastgezin was, mijn eerste dag op school. Nieuwe vrienden? Nieuwe vijanden? Wie weet wat er komen gaat? want ik beschrijf alles zoals ik het ervaar.
    zo kunnen jullie als jullie het wat lijkt de story volgen en een beetje meeproeven van wat ik dat jaar allemaal in Amerika meemaak.
    Een nieuwe start, een heel nieuw leven.

    Lijkt iemand dit een leuk idee?(:


    22 juli 2010- update topic
    Nieuw nieuwtje, mijn vliegticket is binnen en ik vertrek officieel 4 augustus. Scared as hell haha. Bedankt voor alle positieve reacties erover, ik ga er nu sowieso een story over schrijven.
    Alleen vroeg ik me af of jullie het leuk lijkt als ik eerst alvast wat over mijn leven vertel zoals het nu is. en daarna begin met amerika, als ik er dus ben.
    Of zal ik de story startten met mijn leven in amerika? dus niks over mijn leven nu.
    dankjewel alvast (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 10:05 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Chiarabieber schreef:
    Oooh Leuk dat je naar voor 1 jaar Naar amerika Verhuist
    Maar waarom?
    als ik het mag vragen en btw;ik zou je verhaal ook wel willen lezen ook x]]


    Tuurlijk vragen mag altijd.
    Nou waarom ik heb gekozen voor Amerika is ja een best wel apart geval. Ik heb altijd al een band gevoelt met dit land vanaf de eerste keer dat ik er was, ik was toen geloof ik 6.
    Sindsdien heb ik altijd gedacht, dáár wil ik wonen.
    En om mijn droom deels waar te maken wilde ik dit gaan doen.


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Eigenlijk een beetje een dagboek? Dat lijkt me wel leuk inderdaad, al zal ik het niet lezen. Niet omdat het me niet aanstaat, maar ik lees gewoon niet meer zo graag en heb daar tegenwoordig, en dan vast ook weinig tijd voor. Maar ik zou het echt proberen als ik van jou was. & Ik vind het echt leuk voor je dat jij naar Amerika gaat bij een gastgezin, want dat ben ik ook van plan als ik van mijn school af ben. :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Reventon schreef:
    Ik zou het wel willen lezen, ik ben zelf ook geïnteresseerd in een jaar in de States wonen. Dus ja :'D Ik vind 't een goed idee


    hoi, jij bent leuk.

    DOENDOENDOEN!


    A line is a dot that went for a walk.

    Oef, ik ben echt jaloers op jou. Ik ben van plan om later ook te verhuizen naar Amerika, voorgoed. Maar ik zou dat verhaal zeker wel willen lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ah, dat is zoooo leuk! Veel plezier alvast! : D

    En ik wil het ook wel lezen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    XxLegendxX schreef:
    (...)

    Voor zulke uitwisselingen heb je verschillende organisaties! Je hebt niet alleen highschool uitwisselingen met Amerika maar met nog heel veel andere landen.
    Ik heb voordat ik besloot met welke organisatie ik mee wilde gaan informatie opgevraagd bij verschillende organisaties, waaronder:
    - interlanguage
    - YFU
    - Taalreizen
    - EF

    Meer info over deze organisaties kun je vinden op google, hier kun je ook de officiele sites vinden en ook kun je gratis folders laten bezorgen.
    Uiteindelijk heb ik voor verschillende redenen gekozen voor EF. Dit omdat deze organisatie me op meerdere vlakken meer aansprak dan de rest.
    Naar mijn mening helpen ze je meer met het aanpakken van de reis en je krijgt veel ondersteuning. Maarja de echte test voor EF (education First) komt natuurlijk als ik in Amerika zit. Im thrilled
    Ik had ook van EF dingen aangevraagd :') Ik probeer nu bij EF een taalvakantie te winnen ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Ik had ook van EF dingen aangevraagd :') Ik probeer nu bij EF een taalvakantie te winnen ^^


    Gaaf, ik zal voor je duimen haha
    x


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Jaa dat is leuk (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik wil het ook ontzettend graag lezen, ik ben in januari aan de beurt om voor een half jaar naar Londen te gaan, dus het is wel fijn om te weten hoe het ongeveer is! Zou je mij willen pb'en als je een stukje geschreven hebt?

    Je MOET het doen ^^ Dan kom ik te weten hoe het ginder is -wil later in Amerika wonen-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Weetje, ik ben zóóóóóó jaloers! ... Maar ik zou het graag lezen. Mijn ouders zouden me nooit naar de U.S.A laten gaan, ze durven niet. Later verhuis is ook naar de U.S.A, of canada. :Y)


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Jaaa, doen!
    BTW veel plezier daar in Amerika ;3


    Pop ate my heart.

    dat lijkt me super leuk :D


    Live life like a raver.

    Supercool! ;d
    Ik wil eerst naar Schotland om geschiedenis te studeren, dan naar Cairo om Egyptologie te studeren en dan wil ik als milieuactivist het Amazonie beschermen. :^)

    Echt, ik wens je heel veel plezier en ik hoop dat het een leuk jaar wordt! ^^


    Where there is a sea there are pirates...