• Hey,

    Ik ga binnenkort met een vriendin een dagje naar t strand in Zandvoort. Wij gaan er met de trein heen.
    Alleen, wij zijn nog nooit in Zandvoort geweest. Shame on me I guess?
    Hahaha, wij zijn namelijk Limburgs. Mijn vraag is nu; is het station dichtbij het strand? Want we willen graag weten of we anders nog met de bus moeten.
    En we hebben geen zin om te verdwalen, haha.
    Dus als er wat Zandvoortse mensen zijn hier op het forum, die willen helpen; thankyou.

    xOhMyNarry


    Cute as a button, every single one of you !

    Ik heb geen idee, ik ben er ooit een weekje geweest met een vriendin, maar we gingen niet met de trein :')
    Veel plezier in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 19:33 ]


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik heb geen idee, ik ben er ooit een weekje geweest met een vriendin, maar we gingen niet met de trein :')
    Veel plezier in ieder geval!


    Dankjewel !


    Cute as a button, every single one of you !

    Het is volgens mij vanaf station Zandvoort aan Zee een paar minuten lopen. Weet niet helemaal zeker, want ik ga zelf altijd met de fiets. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zoek het anders even op Google Maps op? Dan kun je er ook nog een screenshot/foto van maken en weet je zeker dat je niet kan verdwalen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben er vorig jaar een keer geweest met vriendinnen. Het strand is dichtbij het station. Verdwalen gebeurt, denk ik, niet, want je moet gewoon andere mensen achterna lopen (dat hebben wij iig gedaan). Als het mooi weer is, gaat toch bijna iedereen uit die trein naar het strand.


    There is nothing more badass than being yourself

    dankjewel allemaal !


    Cute as a button, every single one of you !

    Zoals hier boven al wordt gezegd, even op maps kijken.
    Ik ben ook nog nooit in Zandvoort geweest hoor! Maar ik woon in Noord Groningen en ben binnen niet eens anderhalf uur op Schiermonnikoog.


    Alleen maar tranen van geluk

    vrees niet, ik ben ook nog nooit in zandvoort geweest :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio