• Nou,al mijn hele leven lang,ken ik een jongen,
    waarmee ik al de hele tijd ruzie mee heb.Hij is
    ook vreselijk knap.Dus op een dag,trek ik de conclusie dat ik verliefd ben op hem.Maar mijn
    vriendin zegt het tegen hem.Hij lacht me niet uit,pest
    me er niet mee,plaagt me er niet mee,zit er
    niet voortdurend over te zeiken..Hij doet
    volkomen normaal.En ik had toch iets anders
    verwacht.Alsof hij altijd al wist dat ik verliefd op hem was..Alsof hij wilt,dat ik verliefd op hem ben..


    Wat denken jullie ervan?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Misschien zoek je er een beetje veel achter? En ben je wel echt verliefd? x'D Ik bedoel, als je er constant ruzie mee hebt, ken je hem niet bijster goed? Alleen van z'n slechte kant?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volg je hart en gevoel. Alleen jij kan dat beslissen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Volg je hart en gevoel. Alleen jij kan dat beslissen.

    Alsof je hart volgen altijd de juiste beslissing oplevert x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wow xD


    They call me dr. phil

    misschien vind hij jou ook wel leuk


    Why don't you break my heart

    Misschien vind hij jou ook wel leuk ;'D maar verwacht er niet te veel van, want anders is de telleurstelling heel groot als ie je niet leuk vind. Misschien moet je er met hem -subtiel- over proberen te praten?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zoals DutchAngel zegt. Maybe vind hij jou ook stiekem wel leuk, alleen moet hij er nog achterkomen :'o Of toegeven. En dan vooral toegeven aan zich zelf. ;') Maybe wil hij wel niet verliefd zijn. Maar is hij het toch, op jou. =)


    Sometimes it's best not to care.