• Leuk, ik ga naar school toe voor maar drie uur ._.
    3; dalton -verplicht uur zonder les-
    4; verzorging
    5; dalton -verplicht uur zonder les-
    Op 't moment heb ik echt even een pesthekel aan daltonuren. Iemand nog meer zo'n leuk rooster gehad?


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb vandaag gewoon een vrije dag genomen omdat we toch niks nuttigs doen op school :S


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind de daltonuren ook onnuttig, dus als ik een tussenuur daarvoor heb, of de 1ste 2 uur virj ben, dan skip ik het gewoon.


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Ik vind de daltonuren ook onnuttig, dus als ik een tussenuur daarvoor heb, of de 1ste 2 uur virj ben, dan skip ik het gewoon.

    Ik niet want dat doe ik mijn moeder gewoon niet aan :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Zijn daltonuren een soort van hw uren ofzo?
    Ik heb dan ook zoiets, twee keer in de week. Alleen heet dat dan Keuzewerktijduur (KWT).
    Echt haat aan die uren.


    A line is a dot that went for a walk.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik niet want dat doe ik mijn moeder gewoon niet aan :'D


    Haha, niemand is er, dus dan weten ze het ook niet. Wordt toch nooit gecontroleerd. Ik kan mijn tijd dan beter nuttig besteden. slapen!


    SLOAN.

    vreselijk!
    ik heb een keer gehad dat ik enkel voor de daltonuren naar school ging, zat ik daar het 4e en het 5e uur, terwijl ik nog lekker had kunnen slapen..


    Never forget the things that make you smile

    Ik zou dan echt niet naar school gaan;p
    meld gewoon ziek:p

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 11:55 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Underwear schreef:
    Ik zou dan echt niet naar school gaan;p
    meld gewoon ziek:p

    Ik heb de afgelopen dagen al thuis gezeten en ik ga me niet zomaar ziek melden..


    your eyes are like stars in the night.

    Ach ja. Ik ben nu ook gewoon op school hoor. xD En ik moet tot half 5!, ik wou dat mijn uren uitvielen.


    SLOAN.

    Ik ben de laatste 4 weken misschien in totaal 7 uur op school geweest :'). Examen doen voor een uurtje en dan weer naar huis D:


    I don't need words to feel those lips.

    Zyn dalton uren gewoon vrye uren?
    By ons kun je niet goed spybelen. =/
    Je kan tussen bepaalde uren niet gewoon uit de school gaan.En,in de voor & namiddag komen ze in de klas de afwezigheden noteren.
    Dus,als je er in de voormiddag niet was,en je zit in de namiddag gewoon in de klas,dan bellen ze je ouders. =/


    effort never betrays you

    Ik had op mijn oude school dagen dat ik half 9 begon, 3 tussen uren had, dan 2 lessen en weer meerdere tussenuren en dan weer lessen tot 5 uur.

    Tussendoor kon je niet veel doen, omdat je de uren mist als je te ver weg gaat. Dus zat je ongeveer 4 van de 5 dagen per week zo verveeld rond of in de school.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 12:28 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wtf. Zoals ze bij GTA zouden zeggen: Wasted.

    Ik had op woensdag geregeld het tweede, derde en vervolgens het achtste les. En die man van het achtste is niet soepel met Pardonbriefjes (dat je vanwege 3 of meer tussenuren het uur mag skippen).


    No growth of the heart is ever a waste

    Honey elke dinsdag heb ik 1e en 2e uur vrij en daarna moet ik voor een blok uur verzorging naar school =$
    xx


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    FunkieXL schreef:
    Honey elke dinsdag heb ik 1e en 2e uur vrij en daarna moet ik voor een blok uur verzorging naar school =$
    xx

    Wees blij. Ik heb elke dag tot het 8e les.


    your eyes are like stars in the night.