• Piet en Anne hebben verkering. Ze vinden elkaar onwijs leuk en dat merk je ook: elke dag verandert Piets tweede msn naam.
    Eerst is het: (L)Anne; ikbengekopjou!
    Dan weer: (L)Anne; ik hou van jou!
    En dan weer: (L)Anne; je bent de enige echte!
    En ga zo maar door.
    Echt onwijs leuk hoor, voor die twee, maar nu irriteer ik me er mateloos aan. Ook elke dag gaat er een krabbel heen en weer tussen de twee dat ze elkaar nwly, nntb, ly, jwz, bladiebladiebla.
    Oké, nu weet ik wel dat jullie 'wederhelfden' van elkaar zijn, nooit zonder elkaar kunnen, zoveel van elkaar houden dat je doodgaat als je elkaar 2 seconden niet ziet.
    Misschien reageer ik een beetje overdreven, maar kom op zeg. Het is toch zoveel specialer als je eenmaal zegt dat je van elkaar houdt, en dat je het niet vaker hóeft te zeggen omdat het duidelijk is, en vanzelfsprekend?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Agree (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Na een tijdje zal het wel minderen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind dat ook echt irritant xD, soms is het zo overdreven. Dan wordt er na de eerste dag al gezegd; hou van je, blablabla. Nou volgens mij kan je na 1 dag nog niet echt van iemand houden, dat bouw je namelijk op...

    Maar ach, niks aan te doen xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sid schreef:
    Na een tijdje zal het wel minderen :')

    idd :)


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben het eens met jou. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Sid schreef:
    Na een tijdje zal het wel minderen :')

    Laten we het hopen, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    had ik eerst ook met mn vriendin k werd zowat gek! maar na n tijdje houd het vanzelf op (bij mij wel ik hoop het voor jou ook)

    Sid schreef:
    Na een tijdje zal het wel minderen :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Agrees.
    En dan heb je zo van die mensen die na 5 minuten al willen trouwen, bij wijze van spreken x]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xTalkIsCheap schreef:
    Agrees.
    En dan heb je zo van die mensen die na 5 minuten al willen trouwen, bij wijze van spreken x]

    Gosh, idd haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dude. Totally agree. Mijn ex-bff heeft dat ook met dat (lelijke) vriendje van d'r. Als die twee elkaar 1 minuut niet zien is het al : OMG IK MIS JE ZOOOOO.
    Like, aargh, ik word d'r echt gek van e__O Ik wéet dat je verliefd op d'r bent, en ik weet dat je d'r geweldig vind. Now shut up about it (':


    You move me ......... Kurt

    Tja, je kunt er ook gewoon niet naar kijken. Dat is een normale fase in het begin van een relatie. Dat gaat weer weg naarmate de relatie duurt.


    Life is hard and then we die


    Ik ken het, maar bij mij was het een tikje erger.
    Die jongen was namelijk mijn ex. Hij dumpte me en twee dagen later had hij met iemand anders. En was dat ook zo met: Elke dag een andere msn naam... Ik heb hem maar verwijderd. (:
    <3


    Beautiful people, are people who smile.

    Hahah, wat vreselijk.
    Je hebt ook van die personen die 'van iedereen houden'. Je kent iemand een week en dan al zegt diegene; Ik hou van je. Urgh.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat die krabbels betreft: Negeren. Ik bedoel, als je er niet geinteresseerd in bent hoef je die ook niet te lezen ^^.

    En tja, dat is hun manier van elkaar wijsmaken hoeveel ze van elkaar houden. Blijkbaar houden ze heel veel van elkaar & zijn ze bang dat hun partner dat gauw weer vergeet ofzo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny