• De meeste mensen die verliefd zijn, praten er graag over, niet? Omdat Quizlet zo saai is, praat hier over jou crush/lief. Zowel het uiterlijk, als zijn gedrag, als een moment met hem mag je hier uitleggen ^^

    <3.


    -

    Wahahaa perfecto doed ^^ Hier komt het mijne:
    Dat ding waar ik een dikek crush op heb is like 6 jaar ouder dan mij. Hij is ónwijs knap, heeft een lange bles en rossig/bruin haar met zéker drie andere rossig/bruine tintjes erin. Hij is bovendien lang en slank en dat maakt hem echt wel ongeloofelijk mooi. Hij is een freaking kapper haha, dat komt goed vanpas vermits ik bijna elke dag een badhairday heb. Hij is erug verlegen, wat echt wel schattig is en heeft een hele zachte lieve stem ^^
    En oowjhaaa!
    Enyaaaa is mijn fucking minnares, en haar kennen we dus wel hoor ^^
    En barbara, haar kent iedereen (cat)

    Mijn lieverd is perfect, hij lacht alleen wel dom. MAAR HIJ IS MINE. (krul) en hij heeft krulletjes, en blauwe ogen en houd van Lil´ wayne. En duikt en vind wakeboarden leuk. EN HIJ IS LELIJK MET STIJL HAAR. (cat) en hij heeft een brede bouw, en zal ongeveer 2 koppen groter zijn dan ik (160).
    en dan.
    Annelies, kennen we.
    En Mieke kennen we ook. dus daar hoef ik niets over te vertellen,
    naja.
    ze zijn heeeeel lief. (flower)

    Whaha, wedden dat jij mij niet eens kan beschrijven, lieford?


    -

    Ik zal die van mij ook beschrijven, anders is het niet eerlijk.
    Nouja, hij is ongeveer 1m90, denk ik. Maar dat komt goed van pas, omdat ik ook tamelijk groot ben (:. Hij heeft zwart/donkerbruin haar, groenachtige ogen [kan de kleur eigenlijk niet goed beschrijven, het is speciaal] hij is tamelijk slank, verjaard op dezelfde dag als mij & meer weet ik niet te vertellen :X


    -

    Nou, hij is iets groter als mij, hij is ongeveer 1.67 ofzo, en heeft blonde haartjes beetje krulletjes, en blauwe ogen. En hij is beetje soort van skater. En luistert gewoon echtvanalles. <3 Ik ga altijd met hem chillen, maar hij is de liefste jongen die ik ken, hij doet ook tegen bijna alle mensen aardig. En hij is trouwens ook 13 jaar, maar word maandag 14, en kzou vandaag naar z'n feest gaan maar ik mocht niet ._. en ikweet niets meer. MAAR HIJSDELIEFSTE! en vanmij :$


    I can't see the future with tears in my eyes

    mijn lieve schat en ik zijn vandaag een half jaar samen<3


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    mijn lieve schat en ik zijn vandaag een half jaar samen<3


    proficiat! & hopen dat het nog lang duurt :'D


    -

    Ik heb geen crush. Jawel, ik heb een crush op de stem van Alex Turner. ;p Maar ik kan wel over de knapperd van bij mij op school vertellen. Heel stiekem heb ik misschien toch een crush op hem. :'D
    Nou, hij is twee jaar ouder als mij. Hij is vet sexy en heeft twee piercings. Zo twee bollekes onder zijn mond. (ikbendenaamkwijt) en dan twee bollekes langs zijn oog. Echt sexy. :9~ Hij is iets van 1.80, gok ik. Het zou ook groter kunnen. Hij heeft bruine haren, lekker nonchalant. Hij heeft echt smaak qua kleding. En hij heeft de schoenen waarvan ik altijd al zei dat als een jongen die zou dragen die jongen sowieso sexy zou zijn. Dat maakt hem dus nog sexier. ;p Hij is slank en zijn benen zijn netjes. En hij is soms schattig of onbewust grappig. Oh, en hij is een beetje onzeker over zichzelf. En hij heeft een vriendin, maar dat boeit niet. :'D Hij is sexy, en dat telt. :Y)

    GIGA crush !

    2 jaar ouder
    Compleet het tegenovergestelde van mij (IK PUNK-ROCK-EMO gedoe zijn)

    Hij is blond,
    niet echt groot ^^.
    Blauw-groene ogen
    en hiphopper.
    En hij doet ontzettend irritant momenteel...

    Nja, hij is de broer van mijn aardsvijand -zegt het nog maar eens-


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Unhearted schreef:
    Ik heb geen crush. Jawel, ik heb een crush op de stem van Alex Turner. ;p Maar ik kan wel over de knapperd van bij mij op school vertellen. Heel stiekem heb ik misschien toch een crush op hem. :'D
    Nou, hij is twee jaar ouder als mij. Hij is vet sexy en heeft twee piercings. Zo twee bollekes onder zijn mond. (ikbendenaamkwijt) en dan twee bollekes langs zijn oog. Echt sexy. :9~ Hij is iets van 1.80, gok ik. Het zou ook groter kunnen. Hij heeft bruine haren, lekker nonchalant. Hij heeft echt smaak qua kleding. En hij heeft de schoenen waarvan ik altijd al zei dat als een jongen die zou dragen die jongen sowieso sexy zou zijn. Dat maakt hem dus nog sexier. ;p Hij is slank en zijn benen zijn netjes. En hij is soms schattig of onbewust grappig. Oh, en hij is een beetje onzeker over zichzelf. En hij heeft een vriendin, maar dat boeit niet. :'D Hij is sexy, en dat telt. :Y)
    gniffel gniffel

    De mijne is bijna 22, verjaart in november, heeft krullen:Y) Blond en Bruin
    En het zijn er twee, maar ze lijken gewoon té hard op elkaar.


    <i>We Like To Like You.</i>

    Thomas:
    Hmm. Hij is 13, bijna 14 jaar. Hij heeft blond krullerig haar en hele mooie blauwe ogen. Hij is ongeveer 1.68 lang en hij is niet echt heel erg slank, maar ook niet dik. Hij heeft een leuke kleding stijl en hij is jarig op 16, 17 of 18 mei [:. Hij pest me een beetje, door me steeds Astridje te noemen, me te irriteren tijdens Wiskunde, me bijna [niet helemaal] te knuffelen, me aan te vallen als ik weg fiets, blablabla. En ehm. Hij heeft niets met iemand volgens mij =D en hij scheld met Hetero en Mosselprikker o__O

    <3

    Jakim:
    Hij is ongeveer 1.70 lang en heeft zwart haar met een "gouden" lok en bruin/groene ogen. Hij heeft een groen/blauwe oorbel. Hij is 16 jaar en word ergens in september 17. Hij euhm... Hij luistert hele leuke muziek en kleed zich heel leuk en is heel sexy [: Alleen jammergenoeg heeft hij al ruim 2 jaar met een ander meisje x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Pufnographic schreef:
    (...)

    proficiat! & hopen dat het nog lang duurt :'D
    dank je ik hoop het ook.
    Naajaa ik zal wat over hem vertellen

    Hij is degene die me altijd kan laten blozen..die mijn hart een sprongetje laat maken als hij me smst of belt...bij hem voel ik me op mijn gemak bij hem voel ik me veilig. ik kan met hem praten en bij hem zijn zorgt al voor een gelukzalig gevoel..hij is de liefste schat die er bestaat, hij is mijn engel...altijd bezorgt om mij, zelfs als het niet nodig is en hij verwend me veel te veel en hij stoeit mee wat ik adore en hij is keiknap al vind hijzelf van niet en hij is gewoon mijn liefste schat van wie ik zielsveel houd<3

    -edit- en hij is een dag eerder jarig dan dat ik ben xD
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Talkingxshit schreef:
    Nou, hij is iets groter als mij, hij is ongeveer 1.67 ofzo, en heeft blonde haartjes beetje krulletjes, en blauwe ogen. En hij is beetje soort van skater. En luistert gewoon echtvanalles. <3 Ik ga altijd met hem chillen, maar hij is de liefste jongen die ik ken, hij doet ook tegen bijna alle mensen aardig. En hij is trouwens ook 13 jaar, maar word maandag 14, en kzou vandaag naar z'n feest gaan maar ik mocht niet ._. en ikweet niets meer. MAAR HIJSDELIEFSTE! en vanmij :$


    o__O Fockman, hij lijkt op die van mij. Heeel heel heeeeeel erg. Alleen hij wordt niet maandag 14, maar ergens in mei.


    Underdog, just look at the mess you made.

    diegen waar ik een crush op heb ken ik niet echt goed, ik weet ze naam en in welke klas hij zit, hij heeft wel hippe humor en nu begint zijn broertje op hyves tegen me te praten en alles, voegt me toe op msn en dan denk ik juist; LAAT ZE BROER MIJ TOEVOEGEN!!
    snapje,, maar die gast is gewoon zoooo knap, hij is blond, heeft een beetje krulletjes, is lang en heeft altijd wel hippe kleding. Ik heb alleen geen idee hoe ik verder in contact met hem kan komen, dat gaat ook niet echt lukken denk ik.