• Hallo allemaal,

    hier komt even een zeurtopic, maar ik moet even mijn frustratie kwijt. (:

    Ik was uit en liep naar mijn fiets toe, ineens word ik aangereden door iemand op zijn scooter en lig ik op de grond. Hij zegt heel vaak sorry, maar vervolgens vertelt hij lachend dat hij naar zijn vrienden achter hem keek en dat hij me daarom niet zag. Misschien is het een idee om gewoon voor je te kijken als je aan het rijden bent op je scooter. Vet veel mensen waren me aan het uitlachen en zo'n jongen van onze school kwam erbij staan en zei allemaal op zo'n irritant toontje van: "niet huilen he, niet huilen" "Oh, heeft je vriendje het uitgemaakt omdat je zo staat te huilen?" Meh ik schaamde me al zo, wordt het er ook nog zo ingewreven.

    Heeft iemand van jullie al een keer zoiets mee gemaakt of is aangereden?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow, wat een debielen zeg. Dat die eerste gozer eerst sorry zegt en vervolgens lachend naar zijn vrienden loopt is natuurlijk omdat hij wel een stoere boy moet blijven. *zucht* Faalhazen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 13:44 ]


    ars moriendi

    Wtf wat voor mensen zitten op jou school om dat soort dingen te zeggen. Bij ons op school vragen ze al hoe het gaat als je gewoon een tree misstapt ofzo.
    Ik heb genoeg van dat soort momenten, maar ik kom er nu even niet op. Ik weet alleen vorig jaar met 5 mei, toen liep ik gewoon op de weg, en botste er ook zo een scooter tegen me op. Maar toen waren we meer aan het schelden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Jandino schreef:
    Wtf wat voor mensen zitten op jou school om dat soort dingen te zeggen. Bij ons op school vragen ze al hoe het gaat als je gewoon een tree misstapt ofzo.
    Ik heb genoeg van dat soort momenten, maar ik kom er nu even niet op. Ik weet alleen vorig jaar met 5 mei, toen liep ik gewoon op de weg, en botste er ook zo een scooter tegen me op. Maar toen waren we meer aan het schelden.


    Nou, er kwamen ook mensen naar me toe om te vragen of het ging. Maar die jongens vonden zichzelf daar gewoon te stoer voor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mannen...
    Laatste keer dat ik het naging, moest je vooruit kijken op een scooter en niet naar je vrienden.


    Take me to wonderland

    Dat bin echt mongolen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een rotzakken. Gewoon op zijn voet trappen. "Oeps, sorry! Ik zag je niet, ik keek de andere kant op." (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Steek zijn banden lek! Nare mooiboys die denken dat ze heel wat zijn. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou ze echt geslagen hebben, stel randdebielen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben aangereden geworden op de fiets door een auto en heb er nu nog last van. Inwendig, niet uitwendig. ^^
    In ieder geval, ik weet hoe het is als mensen je daar scheef op gaan aankijken. Het was weliswaar deels mijn eigen schuld dat ik werd aangereden, maar dat houdt niet in dat mensen me mogen bekritiseren op "voordelen" die ik krijg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nou, er kwamen ook mensen naar me toe om te vragen of het ging. Maar die jongens vonden zichzelf daar gewoon te stoer voor.


    Wauw, wat een klootzakken. Opzicht mogen ze zelf wel worden aangereden dan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Bah, belachelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Wtf, je wordt nog uitgelachen ook? Klootzakken.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hashirama schreef:
    Dat bin echt mongolen.

    Slaan. Heel. Hard. Slaan. Moet ik helpen? (:


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Slaan. Heel. Hard. Slaan. Moet ik helpen? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.