• het stond letterlijk 2 x rechtop vandaag x_x toen ik opstond en terugkwam van sgool x_x en ik vind het nog steeds lelijk x_x wnt bijna alle jongens uit mijn klas hebben like langer haar dan ik x_x en nu heb ik besloten om van mijn geld lekker extensions te kope x_x puh en dat mag ik niet vn mijn ma omdat se dat onlogisch vind x_x en toch doe ik het want ik loop voor gek met dit haar x_x


    We can only learn to love by loving.

    ik vond je haar wel mooi...maar als het recht op staat moet je miss van die soort creme voor je haar kopen...dat het styl blijft of het stylen ofzo..

    Doe je neit ><
    Honnie,, zelfs al was je kaal,, ben je nog 1 van de knapste kindjes die der rondhuppelt X'] Trust me ^^


    Crack a bottle

    Doe je neit ><
    Honnie,, zelfs al was je kaal,, ben je nog 1 van de knapste kindjes die der rondhuppelt X'] Trust me ^^

    x_x ik ben niet knap x_x

    ik ben nicol xP


    We can only learn to love by loving.

    Nou, ik ook. Ik word ook gek van mijn haar cus ik hata de kleur een de stijl.

    Ik begrijp je...
    Ik heb dus een soort van pony,en de staat ook altijd recht op als ik opsta
    en door de wind komen er allemaal spleetje tussen de haartjes van de pony en dan sta ik voor lul ;[

    Maar ik heb medelijde met jou ;D <3

    (...)
    x_x ik ben niet knap x_x

    ik ben nicol xP

    Ben je wel ^^
    Je bnt alleen ook doodirritant soms X'] Maar dat maakt niet uit(A)
    Lieffie ,niet soo druk maken om je haar,Ik liep vandaag tot 4 uur rond in het openbaar met belagelijk en tè koude kleertjes >< Wnt dat shirt is te groot en toen leek ik heel dik ,Benk ook maar goed XD ,,en kwas mijn vest vergeten O.o
    Like,, MOet jij niet seuren!
    ALs ik seg dat je knap bent, BEN je dat ^^


    Crack a bottle

    @Fairytail

    oke dan ben ik knap en doodirritant maar dan ben jij dun en supersexy n_n


    We can only learn to love by loving.

    @Nicol
    Jij zeikt ..
    Like jij bent: Knap en sexxy en mega en geniaal en doodiirtant XD
    EN ik ben.. Alleen geniaal XD


    Crack a bottle

    @Fairy
    Ik zeik niet

    ^^ en jij bent niet alleen geniaal jij bent ;;
    Lief sexy geniaal knap en soms nog irritanter dan ik :D


    We can only learn to love by loving.

    x_x x_x x_x
    haha, dat ' x_x ' is zo leuk =D
    jij gebruikt dat echt vaak he =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    @Nicol
    Irritanter dan jou ,,met minder topics ;)


    Crack a bottle

    @Weareone
    ja mijn nieuwe obsessie mr ik vind het irritant xP

    @Fairy
    ja xD


    We can only learn to love by loving.

    ik vind het wel mooi! niet zeiken dus!
    <3

    Mijn haren staan iedere ochtend recht omhoog. Ik beweeg teveel in mijn slaap ofzo. (: Maar als ik dat kam, is het wel weer te doen. ^^ En iedereen heeft wel eens een bad-hairday ofzo? ;}

    Ik vind dat je een beetje overdrijft, het is niet compleet belachelijk, dus maak er niet zo'n probleem van (het is hartstikke leuk). Ik vind het mooier dan het oude hoor. Niet zo zeuren dus. x]


    Mew <3