• Ja, houden jullie daarvan?
    Of zijn jullie meer van die bandjes/artiesten die wat minder bekend zijn? En waarom dan?
    Ikzelf ben best wel voor de verouderde nummers en mainstream.
    Dus wat vinden jullie? :]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 21:22 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar het ligt bij mij ook heel erg aan het liedje. Als ik een liedje goed vind, maakt het me niet uit van welke artiest of stijl het is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind onbekende bandjes/artiesten vaak leuker, maar ik heb niks tegen mainstream, zolang het maar een goed nummer is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het niet zo op die mainstream...
    Ik ga meer voor de bandjes/artiesten die wat minder beroemd zijn...


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Miauw schreef:
    Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar het ligt bij mij ook heel erg aan het liedje. Als ik een liedje goed vind, maakt het me niet uit van welke artiest of stijl het is.

    Nop, ik vind mainstream vreselijk. (Onder mainstream zie ik de Top 40, Th, Jb en Justin B. etc)

    Of het oude mainstream zoals Metallica en AC/DC. (Verder luister ik Three Days Grace, Seether, Deftones...)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik luister een deel onbekende artiesten, een deel oude muziek en een deel bekende muziek.
    Ik ben een mengelmoes kind. :Y)

    Relax schreef:
    Ik luister een deel onbekende artiesten, een deel oude muziek en een deel bekende muziek.
    Ik ben een mengelmoes kind. :Y)

    Mengelmoes is koel.
    Het lijkt een beetje op appelmoes. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Miauw schreef:
    Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar het ligt bij mij ook heel erg aan het liedje. Als ik een liedje goed vind, maakt het me niet uit van welke artiest of stijl het is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mainstream en underground, beide. Maar dan heb ik het wel over voornamelijk de mainstream van rond de eeuwwisseling. Vanaf 2005 vind ik het echt bergafwaards gaan. Ik wil weer clips met een verhaallijn zien in plaats van nepgangstertjes met auto's en chickies. Opzouten ><'

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 17:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Semetal schreef:
    Nop, ik vind mainstream vreselijk. (Onder mainstream zie ik de Top 40, Th, Jb en Justin B. etc)

    Of het oude mainstream zoals Metallica en AC/DC. (Verder luister ik Three Days Grace, Seether, Deftones...)


    Dat laatste luister ik nog net niet, maar ik ben wel er mee eens. Ik luister alleen Muse, Skillet


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik hou van de oude rock, zoals Queen, Bon Jovi, the Beatles, the Cross..

    En ik hou ook van Muse&Greenday..


    ars moriendi

    Miauw schreef:
    Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar het ligt bij mij ook heel erg aan het liedje. Als ik een liedje goed vind, maakt het me niet uit van welke artiest of stijl het is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik luister mainstream die nu op tmf en slam fm is


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SheDevil schreef:
    Ik heb het niet zo op die mainstream...
    Ik ga meer voor de bandjes/artiesten die wat minder beroemd zijn...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ivan schreef:
    Mainstream en underground, beide. Maar dan heb ik het wel over voornamelijk de mainstream van rond de eeuwwisseling. Vanaf 2005 vind ik het echt bergafwaards gaan. Ik wil weer clips met een verhaallijn zien in plaats van nepgangstertjes met auto's en chickies. Opzouten ><'


    Precies!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.