• Ja ik snap er niets van.

    Een vriend van me Glen* is boos op me. Geen idee waarover het gaat maar hij vindt dat ik Sander* voor trek en zijn kant kies. En ik weet nog niet eens waarover het gaat. Dus dat vroeg ik dan aan Glen* en zijn antwoord was simpel 'dat weet je zelf goed genoeg!' ja, ik weet dat Sander* met een jongen was, ja, ik weet dat het uit, ja, ik weet dat Sander* van dat hij vriendelijk moet doen tegen die jongen van Glen* omdat Glen* hem een vriendelijke jongen vindt, ondanks wat die Sander* had aangedaan. Maar waar is het gedeelte dat ik Sander* zijn kant kies? Ik snap dus geen shit hier van, want Glen* heeft volgens mij geen ene reden om boos op me te zijn, ik heb nooít gezegd dat ik aan Sander* zijn kant sta. Ik vind het echt dikke bullshit dat 'ie nou dus pissed off op me is om iets waar niets van aan is! 'Ik heb me blijkbaar in je vergist, ik dacht dat ík je beste vriend was' stuurde hij achteraf nog.

    Doedes, wat moet ik nu doen? o.o

    *om privéredenen andere naam.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    doedet o.o
    en heb je al tege glen gezegt dat je dat nooit heb gezegt dat je aan sander zen kant staat?


    Magic never ends.

    DropKick schreef:
    doedet o.o
    en heb je al tege glen gezegt dat je dat nooit heb gezegt dat je aan sander zen kant staat?


    Doede, ja dat hebek al gezegd en toen stuurde hij dat hij zich in me vergist had ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Doede, ja dat hebek al gezegd en toen stuurde hij dat hij zich in me vergist had ><

    Omg hij heeft geen enkele rede om kwaad te zijn op jou --'
    moet hij mij maar is uitlegge wat hij zo lief aan B. vind --'


    Magic never ends.

    "Glen, ik denk dat ik zelf beter weet aan wiens kant ik sta, en dat is dus aan niemand zn kant. (Als dit zo is)
    Als je je eigen conclusies wilt trekken vind ik dat best, maar dat hoeft niet ten koste van onze vriendschap te gaan.
    Als je dat er voor over heb dan begrijp ik dat ik niet goed genoeg voor je ben en dat we geen vrienden kunnen zijn."

    Je kan het ook veranderen, want dit klinkt een beetje aanvallerig.
    Anyhow, het was een voorbeld, dus ja.. XD

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

    Domenoco schreef:
    "Glen, ik denk dat ik zelf beter weet aan wiens kant ik sta, en dat is dus aan niemand zn kant. (Als dit zo is)
    Als je je eigen conclusies wilt trekken vind ik dat best, maar dat hoeft niet ten koste van onze vriendschap te gaan.
    Als je dat er voor over heb dan begrijp ik dat ik niet goed genoeg voor je ben en dat we geen vrienden kunnen zijn."

    Je kan het ook veranderen, want dit klinkt een beetje aanvallerig.
    Anyhow, het was een voorbeld, dus ja.. XD

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.


    :') Had het niet meer nodig alles is toch al naar de klote, erger kan het niet meer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson