• Hahahaha. Ik heb echt een grappige vriendin. Onze klas was rustig met oefeningen bezig tijdens wiskunde en plots roept Nele: "OMG AMINA! JACKSON RATHBONE SPEELT IN DE NIEUWE FILM VAN AVATAR!" en wanneer ze zag dat iedereen haar aankeek: "Ow, sorry. Het kwam gewoon ineens in me op en ik moest je dat nog vertellen." (Ze weet namelijk dat ik Jackson Rathbone knap vind :9~). Iedereen helemaal strijk omdat ze plots begon te roepen. Onze leerkracht doodserieus: "Nele. Ik heb al tien keer gezegd dat ik geen woord wil horen als we oefeningen aan het maken zijn. Je weet toch dat wanneer je 's morgens je oren proper maakt met zo'n oorstokje... dat je dat er ook terug moet uithalen hé?" (Hahaha, liefde voor de droge humor van mijn wiskundeleerkracht :'D).

    Nuja, ik wilde even vertellen dat ik dus een tijdje geleden ben te weten gekomen dat JR in de film van Avatar: The Last Airbender gaat spelen. Het enige jammere is dat ik geen avatar fan ben. ><

    Hier is de trailer. Je ziet hem op bv 0:38

    (Sorry als hier al een topic over is. En sorry als dit laat nieuws is, want het is blijkbaar al redelijk lang bekend.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    k vind de film er al heel wat beter uitzien dan de tekenfilm versie

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 22:53 ]

    De film lijkt me écht te gek!

    Alleen zijn de acteurs echt slecht gekozen(vind ik dan)

    maar dat meisje die met Sokka/Jackson zoent is kei mooi ö


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik vind wel dat de acteurs slecht gekozen zijn.
    Zuko en Aang vind ik echt slecht gekozen, miss hadden ze het bij tekenfilm moeten houden..


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    WTF een avatar wil nu wil mijn broertje wel mee. ik Ga eens kijken of hij binnekort draait bij ons

    Hij lijkt me wel cool :Y) Alleen Jackson als Sokka? Dat zie ik nog echt niet voor me :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.