We zijn op zoek naar 4 nieuwe moderators om het bestaande team aan te vullen. Meer informatie en aanmeldformulier op: http://www.quizlet.nl/moderator.php Aanmelden kan t/m 31 mei
Dit is mijn signature...
Ik heb me ook maar weer eens aangemeld x'D Veel succes mensjes.
Your make-up is terrible
Ik ga niet mee doen
LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile
ik zou het willen invullen, maar dat doe ik toch maar niet, omdat het een veel te grote verantwoordelijkheid is voor mij en ik vrees dat ik er geen tijd voor heb
Ik heb me aangemeld. Ik hoop zo dat ik het word! Het lijkt me echt super leuk om te doen I hope so! De andere ook heel erg veel succes!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Genialicus said i have to try it a time Veel succes iedereen
[ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 17:19 ]
Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself
Nou hier doe ik niet meer aan, mijn strafblad zit overal in de weg. Dusja, het zou alleen maar een grap zijn om het nog in te vullen.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
Hush schreef: Nou hier doe ik niet meer aan, mijn strafblad zit overal in de weg. Dusja, het zou alleen maar een grap zijn om het nog in te vullen.
*insert philosophical cringe expression here*
Even een hele blonde vraag: Wat moet je als Moderator allemaal doen? Thanks alvast ^^ <3
The time you enjoy wasting, is not wasted time..
Caithlyn schreef: (...) Strafblad?
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
Obstacle schreef: Even een hele blonde vraag: Wat moet je als Moderator allemaal doen? Thanks alvast ^^ <3
Ik ga niet meedoen Maar veel succes iedereen!!
Prodigy schreef: (...) Een lijst met je bans, waarschuwingen en dergelijke. :'D
Mijn examens zitten er vrijdag op dus ik kan een gokje wagen Wie weet.
Ik heb het ook geprobeerd, afwachten dus maar! Veel succes iedereen
Neem je dromen eens mee de dag in!