• Ik ben zins een week weer Deprisief.
    Ik voel mezelf gebruikt, lelijk en dom.
    Maar elke keer als ik onder de mensen kom voer ik zonder dat ik het door heb een toneel stukje op. Ik lach, praat en het lijkt of ik me goed voel.
    maar zodra Ik weer alleen ben komt alles weer 10x harder aan.
    Ik heb nooit goed mijn gevoelens kunnen tonen aan de buitenwereld, maarik heb het nooit erg gevonden.
    alleen het enigste weat me daar nu over dwarszit, is dat ik me erdoor alleen maar kutter ga voelen.
    en ik weet niet zo goedwarom ik dit met jullie deel maar ik wilde het gewoon even kwijt.
    en ik vroeg me af wie het nogmeer heeft. dat je jezelf niet echt aan de buitenwerld durft te laten zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daar heb ik geen last van ondanks dat ik niet goed over gevoelens kan praten, misschien moet je een keer bij je ouders of iemand die je heel erg vertrouwt uitstorten


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik vind dit echt zo herkenbaar bij mezelf! Ö


    dream, dare, fly!

    Ik heb [url=]http://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornis]Dysthyme Stoornis[/url], dus ik herken me hier heel erg in. Sterkte :3

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:29 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    opdit moment voel ikme net zoals jij.
    maar dat komt door een jongen. (cat)
    en ja ik voer vandaag ook weer een toeelstukje op zoals ik altijd op school doe !
    maar ik denk dan zo : morgen is een nieuwe dag dan gaat alles beter dan vandaag en over morgen beter dan morgen !
    (ik denk niet egt dat je me snapt.. :x)

    niet dat ik je ken of met je heb gepraat. je weet me te vinden als je iets kwijt moet. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Hmm, ik heb wel een tijdje gehad dat het écht niet goed met me ging. Mijn ouders zijn gescheiden en ik kwam er maar niet overheen, en mn vader is vet snel weer getrouwd en ik kan het ook niet met mn stiefmoeder vinden. Ik had het al geaccepteerd, maar 2 jaar geleden zat ik er ineens weer heel erg mee. Toen ging ik net zoals jij, toneelstukjes opvoeren. Maar ik heb er met mn ouders en mn mentor over gepraat, en nu gaat het al een jaar weer heel goed. Dus mijn advies; Praat er over met je ouders, vriendinnen, of met je mentor ofzo ;]
    Je kan btw ook bij mij terecht, ookal heb ik verder nog nooit met je gepraat. ;]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:30 ]

    klinkt als mij...
    heel erg als mij...
    :| jij bent mij...

    whaha niet dus maar het klinkt ook als mij. Ik heb da ook en dus ben ik wat dingen aant veranderen in mijn leven...
    niet drastisch ofzo maar ik ga langzaam over op andere kleding iets stoerder en minder girly ennn ik eis meer privacy en vrijheid van mijn ouders want daardoor voel ik me ook een beetje locked up...
    ennn ik ben na acht jaar gestopt met viool spelen omdat ik mezelf daarmee niet goed kon uitdrukken en nu schrijf ik dus lekker op Q omdat ik mezelf met een pen meer kan uitdrukken ookal laat ik het maar 1 iemand in mijn omgeving lezen...

    ik ben dus ook een beetje klaar met toneelstukjes dus als ik pissed ben weet ook meteen iedereen dat whaha

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:31 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik ken het...

    ik schreef altijd...om het uit te drukken en alles...


    maar dat kan nu ook niet meer..

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 18:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jellaniee schreef:
    maar dat komt door een jongen. (cat)

    bijmij ook. tenminsten daar begon het mee aangezien hij me fuckup gebruikte. en daar trek ik me heel veel van aan waardoor ik de schuld bij mezelf leg, en daarom ga ik verkeerd over mezelf denken en wordt ik depresief. terwijl ik ergens wel weet dat hij iets fout doet en ik niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    bijmij ook. tenminsten daar begon het mee aangezien hij me fuckup gebruikte. en daar trek ik me heel veel van aan waardoor ik de schuld bij mezelf leg, en daarom ga ik verkeerd over mezelf denken en wordt ik depresief. terwijl ik ergens wel weet dat hij iets fout doet en ik niet.


    meestal begint het mete en jongen... (bij mij ook)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    (...)

    meestal begint het mete en jongen... (bij mij ook)

    dan vind ik ddat jongens bij deze verboden moeten worden, aangezien het bijna alleenmaar verdriet en depresieviteit opleverd(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    er zijn ook vrouwen die dat doen dus mannen verbieden heeft geen zin...

    het zijn alleen lastig en gecompliceerde wezens...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cannibal schreef:
    (...)
    bijmij ook. tenminsten daar begon het mee aangezien hij me fuckup gebruikte. en daar trek ik me heel veel van aan waardoor ik de schuld bij mezelf leg, en daarom ga ik verkeerd over mezelf denken en wordt ik depresief. terwijl ik ergens wel weet dat hij iets fout doet en ik niet.

    daar heb ik nu dus ook last van. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Helios schreef:
    er zijn ook vrouwen die dat doen dus mannen verbieden heeft geen zin...

    het zijn alleen lastig en gecompliceerde wezens...

    En soms zijn het enorme assholes (cat)

    Je zegt precies hetzelfde als ik zou zeggen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Helios schreef:
    er zijn ook vrouwen die dat doen dus mannen verbieden heeft geen zin..

    het zijn alleen lastig en gecompliceerde wezens...

    Ja dat weet ik, maar van die heb ik geen last., ;x
    -nee die is flauw ><-

    jha, maar dat vinden jongens vast ook van ons meisjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''