• Hjj...
    Ik moest vandaag naar de babyborrel van een vriendin van mama. Ze heeft een dochtertje dat nu ongeveer 4 maanden is. Ietsje jonger als dat mijn dochtertje geweest zou zijn. Kiano was meegegaan en vond het superrrfijn. En ik vond het kindje dat Chiara heette heel lief. Het deed me natuurlijk wel wat hartzeer maarja, ik beet door. Totdat... Mijn vriend en ik een gesprek begonnen met die mama. Ze vroeg hoe het was met Kiano, ik gaf gewoon antwoord. Maar toen vroeg ze waarom mijn dochter er niet bij was. Ik ben wenend weggelopen en mijn vriend is me achterna gekomen. Mama heeft daarna Kiano thuisgebracht...
    Maar, ik moet me verontschuldigen tegenover haar, maar hoe??
    Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen??

    Xx(K)

    Gewoon rustig op haar afstappen, en rustig uitleggen dat het niet je bedoeling was, en proberen uit te leggen waarom je wegliep c:
    Succes n_n


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik denk wel dat die vrouw er begrip voor heeft, tenminste ik neem aan dat iemand haar wel verteld heeft wat er gebeurt is?

    sterkte(flower)

    Gewoon een keer langsgaan met een bloemetje en het verhaal rustig vertellen? Het geeft niet als je moet huilen, dat is logisch!
    Veel sterkte he (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ai meis, ik begrijp je reactie helemaal. Ik zou nog even terug gaan naar die mevrouw en het proberen uit te leggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gossie, meid.. Ik snap dat je zo overstuur was. Het lijkt me wel beter als je het even gaat uitleggen, anders dan snapt ze straks niet wat ze fout heeft gedaan.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Gossie, meid.. Ik snap dat je zo overstuur was. Het lijkt me wel beter als je het even gaat uitleggen, anders dan snapt ze straks niet wat ze fout heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 23:28 ]


    Only losers can act the way you do

    Misschien kun je haar bellen en het uitleggen?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Heeft niemand anders het aan haar uitgelegd? Dat snapt ze heus wel (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hoe moeilijk het ook voor je is, maar je zult het toch aan haar moeten vertellen. De eerste stap is het moeilijkst, maarje moet even door de zure appel heen bijten.

    Sterkte!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Kaartje sturen misschien?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.