• want ik doe het minstens 10x.
    Het is niet normaal, elke dag loop ik wel minstens drie keer tegen het keukenkastje op. En dat ding is HARD. Echt slecht xD
    Maar, omdat dit een nogal nutteloos topic is. En ik hoofdpijn heb, wil ik weten wie ook dat soort dingen heeft xD


    Alis volat propriis

    Ik struikel om de een of andere reden altijd over de prullenbak in de keuken, terwijl dat ding al 6 jaar op dezelfde plek staat x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben ontzettend onhandig, ik laat altijd álles vallen. x]

    Juneau schreef:
    Ik ben ontzettend onhandig, ik laat altijd álles vallen. x]


    Dat probleem heb ik nou ook ^^


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Hmm.. ik stoot 9 van de 10 keer me kop tegen een kast deurtje bij me pa XD precies dat punt argg xd

    of ik loopt tegen de deurpostop XD
    of de bank XD (net die zijkant dan hea xd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tegen mijn kluisje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij hebben een soort van boog tussen de woonkamer/computer-huiswerk-overig deel xD, oke het zijn geen kamers want er zit geen muur tussen;).. een klein stukje muur is het, en dan heb je een boog van steen (ik weet het niet duidelijk xD), maar iig, ik stoot me elke dag tegen die boog aan, en dat doet pijn:S, en het stomme is, dat ding zat er al voor mijn geboorte xD, en toch stoot ik me er elke keer tegen aan


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat heb ik ook ja (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hier zit er een.. Ik loop heel vaak tegen (dezelfde) dingen aan..
    ~ De deur
    ~ De gereedschapskist van mijn moeder
    ~ Mijn bed
    ~ Kasten

    Heel irritant.. En pijnlijk..


    Fat chance.

    Ik val s'avonds altijd over de bank. Serieus hoe scheef. Die bank staat al echt 5 jaar op die plek en nog steeds val ik er overheen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Troost je, jij bent niet de enige ;)

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Ik stoot altijd met mijn hoofd tegen palen. Op straat. |:
    Weetjewel hoe genant. x^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vergeet altijd iets, dan haal ik het, maar dan kom ik weer terug met iets anders, en denk ik... hee, volgens mij ben ik iets vergeten xD

    Ook die palen bij de kassa's van de supermarkt zijn irri, dan draai je je om en loop je daar tegenop :$

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 19:22 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Ik ben nogal onhandig (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik laat mijn prullenbak ook vet vaak omvallen :')
    en nu heb ik hem maar schuin laten liggen x'D-opzijnkant-
    dna leeg ik hem wel eerder :')
    -nu struikel ik er niet meer over (A)-

    ik loop om de een of andere duistere reden altijd tegen de glazen deur die de keuken van onze woonkamer scheidt en ik moet daar vet veel passeren, like die deur is daar al 20 jaar (van voor mijn geboorte dus) en nog loop ik er tegen.en ik val altijd over mijn prullenbak in mijn kamer


    Change, the only good thing in this world.