• De kut hond ja!
    Ze heeft mijn Apple oordopjes kapot gebeten ze liggen alle twee van het draadje af en ik ben er zo pissig over! Argh, het kut beest was ze er maar in gestikt. Mijn oordopjes waren nog duurder dan de hond! -oordopjes 30 euro hond gratis-
    Aah ik kan hier zo niet tegen hè!

Edit: Ja now we get it, jullie vinden dat Renee dit niet over haar hond mag zeggen. Niet iedereen is zo dol op dieren en haar reactie gaat misschien wat te ver, maar ze is gewoon kwaad. Gelieve haar nu niet meteen gaan uitschelden voor dierenmishandelaar en weet ik wat, het is niet zo dat ze nu ineens de hond zelf gaat wurgen ofzo (krul). We willen dit topic open laten, omdat we het onzin vinden het meteen te sluiten om te kleinste dingetjes, maar denk erom we houden het wel in de gaten. Dus scheldpartijen en ruzies krijgen gewoon waarschuwingen.

-Kirsten (en de ander mods ofcourse)

[ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 13:03 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Flashpoint schreef:
    (...)
    Indeed. Je kunt nooit weten wat je hond allemaal doet wanneer je er niet bent.

Indeed!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Up schreef:
    (...)

oke, die slaat nergens op.

Haha ik maak hier echt vrienden mee. :'D

Soldier schreef:
    (...)

Haa, die knuffel had ik van mijn oma die in Spanje woont gekregen. D: Maar hoe oud is je hond? Als ze nog zo onder de 5/6 jaar zit kan je het haar nog makkelijk afleren. Als ze dat doet kijk je boos naar de hond, schreeuw je tegen de hond en als de hond haar/zijn hoofdje omlaag doet of dat zijn/haar staartje omlaag gaat dan weet ie dat ie iets fouts gedaan heeft. :3

Ooh dat is echt héél erg kut dan ben je er namelijk echt heel erg aan gehecht! Ze is volgens mij iets meer dan een half jaar dus het valt wel te leren maar ze luistert gewoon niet --'

Moet je ze niet laten rondslingeren?

Home is now behind you. The world is ahead!

We gaan hier geen ruzie maken he?

Zonde van je oordopjes, maar zou je echt wel willen dat je hond erin stikt, hoe zielig is dat? Wees blij dat je een hond hebt, ik mag er geen (A)

[ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 12:23 ]

Stay calm and be a directioner.

Springbreak schreef:
    (...)
    Danku Rose! (flower)
    Maar serieus iedereen die hier nu zo schijnheilig doet zou waarschijnlijk precies hetzelfde denken als hun hond dat zou doen.
    @TheInCrowd
    Ja totdat de hond hun spullen wat doet.
    @Carcass
    Wil je der hebben?

Hmmm. Lijkt me niet slim; dan ben ik bang dat je hond mij gaat uit-slimmen.
    En dat mag niet (krul)

I hope heaven needs you more than I do now.

Renée als je je hond niet wilt wil ik hem best hebben hoor :9~

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

lol, stel je voor dat je ouders dat denken als je iets doet wat niet mag/iets van ze kapot maakt.

Maar ja, nog een reden gevonden waarom ik blij bent dat ik geen hond maar katten heb.

There are several things that I have been doing wrong.

ImNotOkay schreef:
    Mijn kat heeft DRIE keer mijn apple oordopjes gebeten. Dan mag je pas boos zijn.
    Mijn beestgeval -tis eigenlijk geen hond- heeft leren design armbanden kapot gebeten, 3 paar gympen en 1 paar leren schoenen van €160,- en nog veel meer kleren en jassen en zooi.. Ik ben op dat moment boos ja, maar het zijn maar spullen en kleren.. shit happends denk ik dan.

Wie du mir, so ich dir.

ik vindt het heel kut voor je dat je hond die oordopjes kapot heeft gebeten maar ik vind het stom van je dat je hem dan dood wenst, die hond weet toch ook niet dat ie niet aan die oordopjes mag komen..
    maar wat heb je liever een dode hond of goede oordpopjes..

ailoveejoee.

paulfrank schreef:
    ik vindt het heel kut voor je dat je hond die oordopjes kapot heeft gebeten maar ik vind het stom van je dat je hem dan dood wenst, die hond weet toch ook niet dat ie niet aan die oordopjes mag komen..
    maar wat heb je liever een dode hond of goede oordpopjes..
    Zie de edit... En geloof me op de moment heeft ze nog steeds liever fatsoenlijker oordopjes.

Wie du mir, so ich dir.

Wat is dat nou voor reacties? Weet je, als je boos/woedend bent zeg je zulke dingen dus damn doe es rustig met die reacties.
    Maar best sneu voor je oordopjes! Misschien volgende keer minder dure oordopjes kopen zodat het niet te erg is als je hond ze kapot bij? (:

Nouu, spijtig dat ze kapot zijn. Een hond cannot be tamed completely ;) Ik heb al hetzelfde voorgehad met mijn kat. Maar een paar dagen later vergeef ik dat schatje steeds. Look at its puppy-eyes! ^^ Anyway.. Vraag aan je mammie en pappie of ze nieuwe oortjes voor je kopen, want die lieve hond van jullie heeft de jouwe kapot gebeten?

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Nou, eigenlijk moet je positief denken: Als de hond al je oordopjes kapot kan bijten, dan kan hij je ook beschermen tegen enge pedo's (krul)

I may not always be perfect, but I'll always try.