• De kut hond ja!
    Ze heeft mijn Apple oordopjes kapot gebeten ze liggen alle twee van het draadje af en ik ben er zo pissig over! Argh, het kut beest was ze er maar in gestikt. Mijn oordopjes waren nog duurder dan de hond! -oordopjes 30 euro hond gratis-
    Aah ik kan hier zo niet tegen hè!

    Edit: Ja now we get it, jullie vinden dat Renee dit niet over haar hond mag zeggen. Niet iedereen is zo dol op dieren en haar reactie gaat misschien wat te ver, maar ze is gewoon kwaad. Gelieve haar nu niet meteen gaan uitschelden voor dierenmishandelaar en weet ik wat, het is niet zo dat ze nu ineens de hond zelf gaat wurgen ofzo (krul). We willen dit topic open laten, omdat we het onzin vinden het meteen te sluiten om te kleinste dingetjes, maar denk erom we houden het wel in de gaten. Dus scheldpartijen en ruzies krijgen gewoon waarschuwingen.

    -Kirsten (en de ander mods ofcourse)

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 13:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dankje voor je medeleven! Ik leef ook met jou mee want echt ik begrijp je helemaal!

    Mooizo. En bedankt. :'D
    Mijn hond is ook lelijk trouwens. (cat)

    TheInCrowd schreef:
    (...)
    Mooizo. En bedankt. :'D
    Mijn hond is ook lelijk trouwens. (cat)

    Haha alsjeblieft!
    Dan hebben ze meerdere dingen met elkaar gemeen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn hond zou er niet eens in kunnen stikken XD een te grote keel XD


    Life is hard and then we die

    Volgende keer beter Renée.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Volgende keer beter Renée.(nerd)

    Ik vergiftig der gewoon ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    woeeps xo.

    je kan ook overdrijven.
    Natuurlijk is het jammer van je oortjes, maar dan nog, je hond de dood toewensen zeg maar gaat er toch wel een tikkeltje over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    je kan ook overdrijven.
    Natuurlijk is het jammer van je oortjes, maar dan nog, je hond de dood toewensen zeg maar gaat er toch wel een tikkeltje over.

    't ligt eraan hoe graag je de hond mag. Gelukkig snapt één iemand mij wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ...
    :/

    Poor dog.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jezus, een beetje minder hard voor je hond mag ook wel hoor, die hond beseft dat niet. --'
    Leg volgende keer gewoon je oortjes ergens waar je hond niet aankan.


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    Jezus, een beetje minder hard voor je hond mag ook wel hoor, die hond beseft dat niet. --'
    Leg volgende keer gewoon je oortjes ergens waar je hond niet aankan.

    Hallo, die hond hoort het toch niet. Haha ik dacht ook dat ze niet bij mijn stoel kon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flynn schreef:
    ...
    :/

    Poor dog.

    Ach joh valt wel mee. Ik ben gewoon boos op der en ze vind zichzelf zo geweldig nu.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kauw zijn speeltje kapot, kijk of zij het leuk vindt :Y).
    [Just kidding; 'k zou het maar niet doen XD]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ach joh valt wel mee. Ik ben gewoon boos op der en ze vind zichzelf zo geweldig nu.
    LOL, een hond met een ego.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carcass schreef:
    Kauw zijn speeltje kapot, kijk of zij het leuk vindt :Y).
    [Just kidding; 'k zou het maar niet doen XD]

    Hahaha, sorry die vond ik wel heel grappig! Alleen als ik der speeltje afpak bijt ze mijn hand er al bijna af.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.