• De kut hond ja!
    Ze heeft mijn Apple oordopjes kapot gebeten ze liggen alle twee van het draadje af en ik ben er zo pissig over! Argh, het kut beest was ze er maar in gestikt. Mijn oordopjes waren nog duurder dan de hond! -oordopjes 30 euro hond gratis-
    Aah ik kan hier zo niet tegen hè!

    Edit: Ja now we get it, jullie vinden dat Renee dit niet over haar hond mag zeggen. Niet iedereen is zo dol op dieren en haar reactie gaat misschien wat te ver, maar ze is gewoon kwaad. Gelieve haar nu niet meteen gaan uitschelden voor dierenmishandelaar en weet ik wat, het is niet zo dat ze nu ineens de hond zelf gaat wurgen ofzo (krul). We willen dit topic open laten, omdat we het onzin vinden het meteen te sluiten om te kleinste dingetjes, maar denk erom we houden het wel in de gaten. Dus scheldpartijen en ruzies krijgen gewoon waarschuwingen.

    -Kirsten (en de ander mods ofcourse)

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 13:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ah wat kuttjes! :3

    Ik snap dat je boos bent, maar dat je hond erin moet stikken..


    --

    jammer voor de oordopjes, wees blij dat het beestje er niet in is gestikt, dan had je je schuldig gevoeld ook, volgende keer de oordopjes ergens neerleggen waar de hond niet bij komt?

    Leg de vorige keer je oordopjes ergens waar je hond niet bij kan. Die hond beseft dat niet hoor, dus eigelijk vind ik het wél overdreven dat je zo gemeen bent tegen haar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Misschien klinkt dit een beetje hard, maar dat wens je toch je eigen hond niet toe!:@


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ironhide schreef:
    jammer voor de oordopjes, wees blij dat het beestje er niet in is gestikt, dan had je je schuldig gevoeld ook, volgende keer de oordopjes ergens neerleggen waar de hond niet bij komt?
    Over de hond voel ik me niet schuldig hoor. Ik heb der nooit gemogen het eerste uurtje was ze leuk en daarna niet meer. Ze heeft ze van mijn stoel afgepakt. >< Argh ik vind het zo jammer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Caithlyn schreef:
    Misschien klinkt dit een beetje hard, maar dat wens je toch je eigen hond niet toe!:@

    Haha ik wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zonde van je oortjes ö.
    Hondje even afleren om op je oortjes te bijten (krul)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Springbreak schreef:
    (...) Over de hond voel ik me niet schuldig hoor. Ik heb der nooit gemogen het eerste uurtje was ze leuk en daarna niet meer. Ze heeft ze van mijn stoel afgepakt. >< Argh ik vind het zo jammer.

    ahah,
    wat voor hond is het? (krul)

    Mijn kat heeft DRIE keer mijn apple oordopjes gebeten. Dan mag je pas boos zijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Weetje.
    Ik heb ooit een topic gemaakt dat ik mijn hond niet leuk vond en dat ik wenste dat het beest ook ergens in stikte, en toen kreeg ik heel quizlet op mijn dak. :'D Zo te zien is er niet veel veranderd.
    Ik snap je frustratie, ik zou het mijn hond ook toewensen, klein mormel. Het bijt ook alles kapot.

    TheInCrowd schreef:
    Weetje.
    Ik heb ooit een topic gemaakt dat ik mijn hond niet leuk vond en dat ik wenste dat het beest ook ergens in stikte, en toen kreeg ik heel quizlet op mijn dak. :'D Zo te zien is er niet veel veranderd.
    Ik snap je frustratie, ik zou het mijn hond ook toewensen, klein mormel. Het bijt ook alles kapot.

    Dankje voor je medeleven! Ik leef ook met jou mee want echt ik begrijp je helemaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Duo schreef:
    (...)
    ahah,
    wat voor hond is het? (krul)

    Een lelijke. ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahaha

    sorry ik vind het gewoon grappig, raar? i know wel spijtig van je oortjes


    Change, the only good thing in this world.

    Remembrance schreef:
    hahaha

    sorry ik vind het gewoon grappig, raar? i know wel spijtig van je oortjes

    Zo grappig is het niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.