• De kut hond ja!
    Ze heeft mijn Apple oordopjes kapot gebeten ze liggen alle twee van het draadje af en ik ben er zo pissig over! Argh, het kut beest was ze er maar in gestikt. Mijn oordopjes waren nog duurder dan de hond! -oordopjes 30 euro hond gratis-
    Aah ik kan hier zo niet tegen hè!

    Edit: Ja now we get it, jullie vinden dat Renee dit niet over haar hond mag zeggen. Niet iedereen is zo dol op dieren en haar reactie gaat misschien wat te ver, maar ze is gewoon kwaad. Gelieve haar nu niet meteen gaan uitschelden voor dierenmishandelaar en weet ik wat, het is niet zo dat ze nu ineens de hond zelf gaat wurgen ofzo (krul). We willen dit topic open laten, omdat we het onzin vinden het meteen te sluiten om te kleinste dingetjes, maar denk erom we houden het wel in de gaten. Dus scheldpartijen en ruzies krijgen gewoon waarschuwingen.

    -Kirsten (en de ander mods ofcourse)

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 13:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tip: Probeer met je stem te praten, als ze iets niet goed doet met een boze stem.
    en als ze iets goeds doet met lieve stem. zoo leert ze het ook.


    Some angels have no wings.

    Dat is k*t. o:
    En ik kan die tijdelijke verwensingen van je best begrijpen. Het klinkt grof, maar je was vast erg gehecht aan die oordopjes? Nja, mijn hond heeft een keer mijn lievelings knuffel kapot gemaakt. Ik weet hoe je je voelt. Maar dat je hond moet stikken is niet zo lief. x)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 11:55 ]


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Dat is k*t. o:
    En ik kan die tijdelijke verwensingen van je best begrijpen. Het klinkt grof, maar je was vast erg gehecht aan die oordopjes? Nja, mijn hond heeft een keer mijn lievelings knuffel kapot gemaakt. Ik weet hoe je je voelt. Maar dat je hond moet stikken is niet zo lief. x)

    Haha ja ik was er erg gehecht aan. Het waren de enige oordopjes die lekker zaten. Niemand anders mocht ermee en dan eet de hond ze op! En dat een hond je knuffel opeet lijkt me ook zo klote!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Danku Rose! (flower)
    Maar serieus iedereen die hier nu zo schijnheilig doet zou waarschijnlijk precies hetzelfde denken als hun hond dat zou doen.
    @TheInCrowd
    Ja totdat de hond hun spullen wat doet.
    @Carcass
    Wil je der hebben?

    Inderdaad. Ze moeten eens proberen in te leven. En kappen met hun 'dat ligt aan de opvoeding' Ja oke, soms ligt het aan de opvoeding maar als je hond gewoon écht niet wilt luisteren.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ze moeten eens proberen in te leven. En kappen met hun 'dat ligt aan de opvoeding' Ja oke, soms ligt het aan de opvoeding maar als je hond gewoon écht niet wilt luisteren.

    Ja inderdaad. Maar serieus een hond doet toch wel dingen die ze niet mag als je het niet ziet zelfs al is ze goed opgevoed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jij doet ook wel is dingen die niet mogen?


    Some angels have no wings.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Maar serieus een hond doet toch wel dingen die ze niet mag als je het niet ziet zelfs al is ze goed opgevoed.

    Indeed. Je kunt nooit weten wat je hond allemaal doet wanneer je er niet bent.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    kut.
    Ik krijg misschien een hond en als die dan ook maar ooit mijn oordopjes durven op te eten dan ga ik hem voor altijd negeren. -oke klinkt heel droog. (krul)-


    Smiling but close to tears.

    Heart schreef:
    Ik snap dat je boos bent, maar dat je hond erin moet stikken..

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha ja ik was er erg gehecht aan. Het waren de enige oordopjes die lekker zaten. Niemand anders mocht ermee en dan eet de hond ze op! En dat een hond je knuffel opeet lijkt me ook zo klote!


    Haa, die knuffel had ik van mijn oma die in Spanje woont gekregen. D: Maar hoe oud is je hond? Als ze nog zo onder de 5/6 jaar zit kan je het haar nog makkelijk afleren. Als ze dat doet kijk je boos naar de hond, schreeuw je tegen de hond en als de hond haar/zijn hoofdje omlaag doet of dat zijn/haar staartje omlaag gaat dan weet ie dat ie iets fouts gedaan heeft. :3


    All this dampness is damp.

    Het is je eigen schuld, jij legt ze neer waar je hond bij kan. Maar ik snap het wel, die oortjes zijn inderdaad erg goed.


    Ride or die

    DIERENMISHANDELAAR :@ .

    & jij wilt niet weten hoe vaak mijn kat al dingen van me kapot heeft gemaakt. Ik verwens haar toch ook niet? Het zijn dieren, die denken niet zoals ons. En gedragen al helemaal niet. Get over it, je had die oortjes maar op een plek moeten leggen waar je hond er niet bij kan.

    Heel zielig voor je van die oordopjes, maar hoe moet een hond dat nou weten?! Jij moet gewoon beter op je oordopjes letten.


    You are beautiful, you are love.

    SunShiny schreef:
    DIERENMISHANDELAAR :@ .


    oke, die slaat nergens op.


    Smiling but close to tears.