• Ik ben de laatste tijd echt zó veel te emotioneel, ik word er helemaal gek van! Ik huil echt veel te snel, dat doe ik normaal ook al, maar het is nu veel erger. Net belde mijn vriend me op om te zeggen dat ie niet online kwam en toen kreeg ik al tranen in m'n ogen :| Slaat echt nergens meer op :')

    Iemand ideeën hoe dat komt? En hoe ik ervan af kom ofzo want ik word er helemaal gestoord van..


    -

    Hormonen, denk ik. Ik heb er zelf ook last van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    geen idee, maar ik heb het ook .. puberteit, ofzo?

    Puberteit, is 'n fase. Daar heb ik ook weleens last van


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Wat hierboven al gezegd wordt, het is de puberteit. Iedereen heeft daar weleens last van.
    Ik zet dan altijd blije muziek op, dat helpt vaak.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bedankt voor jullie reacties maar ik weet zeker dat het niet met de puberteit te maken heeft (nerd)


    -

    Genius schreef:
    Bedankt voor jullie reacties maar ik weet zeker dat het niet met de puberteit te maken heeft (nerd)

    Misschien in de laatste weken iets ergs meegemaakt?
    Daar kan het namelijk ook aan leggen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 19:46 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ah men, daar heb ik ook een tijdje mee rondgelopen. Ik haatte het. Ik moest overal om huilen: mijn moeder zou een uurtje later komen van 'r werk, dus moesten papa ik en mn zus al eten. Ik moest op mijn tanden bijten om niet te gaan huilen.
    Bij mij was het ook wel een chaotische fase, ik had het niet zo naar mn zin op school. Cijfers waren slecht en ik zag het allemaal niet meer zitten. Liefde was kut en ga zo maar door.
    Misschien heb jij ook een beetje een chaotische fase in je leven waardoor je wat meer onder druk staat, en daarom wat emotioneler bent?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Ah men, daar heb ik ook een tijdje mee rondgelopen. Ik haatte het. Ik moest overal om huilen: mijn moeder zou een uurtje later komen van 'r werk, dus moesten papa ik en mn zus al eten. Ik moest op mijn tanden bijten om niet te gaan huilen.
    Bij mij was het ook wel een chaotische fase, ik had het niet zo naar mn zin op school. Cijfers waren slecht en ik zag het allemaal niet meer zitten. Liefde was kut en ga zo maar door.
    Misschien heb jij ook een beetje een chaotische fase in je leven waardoor je wat meer onder druk staat, en daarom wat emotioneler bent?

    Mijn leven is op het moment heel erg chaotisch/kut dus ik denk dat het dan daardoor komt ja.


    -

    ben je soms net aan de pil?Die kan behoorlijk klote zijn in het begin =)


    If you believe in yourself anything is possible