• Aahh!!! Volgend jaar als ik naar mijn examenjaar ga, en ik slaag! Dan, dan, dan.... Mag ik een tatoeage!! -hyper-
    Ik ben echt zo blij! Haha. Ik ben dan wel ondertussen al bijna 17, maar dat maakt niet uit, ik mag het ^^
    Ik ga dan 17 kleine sterretjes op mijn linkerarm zetten (aan de binnenkant). Iedere ster is een familielid.

    Zijn er nog meer mensen die en tatoeage willen/hebben?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ja, ik wil heel graag een tijger lelie. Een rose/witte.

    Ik krijg als goed is over twee weken eentje. Het anti-geweldslieveheersbeestje ergens op mijn heup. Van zo'n 2a3 cm groot.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    heb er inmiddels 5 ^^

    ik heb en wil er geen -vind het sonde van je huid (krul)-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat ik er later misschien eentje neem, maar daar ga ik nu nog niet over beslissen. Ik wil er geen spijt van krijgen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik wil geen.. Ik vind het op zich wel heel coel enzo, maar het is voor altijd weetje en ik weet zeker dat ik er dan spijt van ga krijgen (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik wil een woord op een van m'n polsen getattoëerd, misschien het woord 'invincible' (onoverwinnelijk) en dan misschien in witte inkt. :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Rofl, me zus gaat er zaterdag een nemen, van allemaal spinnetjes die haar enkel omhoog kruipen :'d


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik weet het niet.. misschien een heel klein koningskroontje op mijn enkel. Maar áls ik dat zou doen, zou ik het pas doen wanneer ik er heel goed over na heb gedacht en geen tiener meer ben.


    ars moriendi

    Ja, ik heb een 'scene diamond' op mijn pols en een muzieknoot op mijn heup (:
    En ik denk dat het daar ook bij blijft :'D


    You’re falling into history.

    Ik wil er later eentje. Sowieso wacht ik nog een jaar, want ik kan er volgend jaar pas een beslissing over nemen of ik het écht wil doorzetten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    zo'n sterretje aan de binnenkant van mijn pols vind ik zo gaaf! ik wilde er een tijdje geleden een nemen, omdat het toen echt "fashion" was, en daarom heb ik het niet gedaan. Mij kennende ben ik er echt binnen een jaartje op uitgekeken, dus ik laat mijn huid lekker zoals die is. x']


    It's time to be happy again.

    Nebula schreef:
    Ik wil een woord op een van m'n polsen getattoëerd, misschien het woord 'invincible' (onoverwinnelijk) en dan misschien in witte inkt. :)


    Wow, die inkt is echt mooi! enenen Carcass, dat is echt eng o.o Ik háát spinnen!


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik wil er later zó graag een hebben, maar ik ze begod niet weten wát. Maar daar denk ik dan nog wel over na.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh, wel leuk dat ie een betekenis heeft. Ik wil graag een tatoeage als Lindsey Lohan & Lily Allen.


    Some people make the world special just by being in it