• Hebben jullie wel eens een ID gefaked om binnen een club te komen. Of drank te kopen ofzo?

    Lukte dat, ik wil het ook wel eens proberen :$.


    Live life like a raver.

    Nope. Ik ga niet uit en ik ben daar te eerlijk voor.

    Nope. maar ik ken wel een meisje wat het doet, die lijkt heel erg op haar oudere zus dus die jat gewoon het ID daarvan en dan kan ze drank halen.


    We can only learn to love by loving.

    Nee ik kwam toen gewoon zonder id binnen. :]
    Iedereen schat me ouder.


    You can run but not hide

    Ik heb nooit een ID hoeven laten zien om drank te komen. Dat is een -van de weinige- voordeel van lang zijn, en wel gevormd zijn (laat ik het op die manier stellen).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nope.
    Fuiven genoeg waar ze het verschil niet zien tussen een 12-jarige of een volwassen x'D
    Heb het ook niet nodig, ben 17 =P
    Ik zou het eigenlijk ook nooit durven x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog nooit gedaan & ik zou het eigenlijk niet willen proberen ook.


    Never run out of reasons to smile...

    Nope; k heb wel wat beters te doen


    If you believe in yourself anything is possible

    Nee (: maar voor mij hoeft het dan ook niet, want ik ben 18 :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    In de tijd dat ik te jong was voor dat soort dingen hoefde je nog geen ID bij je te hebben ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee nooit geprobeerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 13 nu, en als ik drank of sigaretten ga kopen krijg ik ze altijd mee. Ook als ik uit ga voor boven de zestien kom ik binnen. Altijd, heb nog nooit ID hoeven laten zien. Zoals Ascendancy zegt, is dat inderdaad het voordeel van lang en welgevormd zijn, ^^


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ja, ID van me zus, een jaar geleden ofzo :Y)

    Nee nooit gedaan, ik zag er zowieso veel ouder uit voor mijn leeftijd, dus als ik iets wilde kreeg ik het toch wel mee.

    Niet dat ik dat ooit echt gedaan heb. Ook drinken niet op jonge leeftijd. Waarom? Het klinkt misschien facking schijnheilig, maar drinken is zóóó ontzettend slecht voor de ontwikkeling van je hersenen als je nog jong bent. Het kan echt ontzetend veel gevolgen hebben.

    Roken heb ik wel altijd gedaan vanaf zeer jonge leeftijd. Ben ik ook echt niet trots op. Maar ben gestopt nu en rook niet meer. Ben ik ook niet meer van plan ook niet (nerd).

    Een zusje van mijn beste vriendin jat altijd haar ID. Ze is daardoor nu al 2 keer opgepakt door de politie, voor alcohol drinken als minderjarige -echt sterke drank enzo- en het frauderen van haar identiteit -is nog steeds voor de wet verboden- daarvoor heeft ze dus al een keer een boete van €85 moeten betalen.

    Dus, als ik jou was, zou ik dat gewoon niet doen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Vorig jaar begon ik me pas te intereseren in alcohol. En met carnaval hadden wij het pasje van een discotheek vervalsd en daarop gezet dat we 16 waren. Dat was mijn eerste keer drinken, mijn vriendin heeft me toen nogal zat gevoerd, sinds dien drink ik biet meer zó veel. Haha, maar als ik drink (op concerten van destine undso) dan is het meestal wodka-cola en ik meen het, dat komt hard aan de eerste keer :')


    -

    pompiedompim schreef:
    Vorig jaar begon ik me pas te intereseren in alcohol. En met carnaval hadden wij het pasje van een discotheek vervalsd en daarop gezet dat we 16 waren. Dat was mijn eerste keer drinken, mijn vriendin heeft me toen nogal zat gevoerd, sinds dien drink ik biet meer zó veel. Haha, maar als ik drink (op concerten van destine undso) dan is het meestal wodka-cola en ik meen het, dat komt hard aan de eerste keer :')

    Hehe (':


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg