• Hmm, ik merk dat ik veranderd ben. :] En ik weet zeker dat dat door een bepaald persoon komt. Ik vroeg me af: Hebben jullie weleens van jezelf gemerkt dat je veranderd bent omdat een bepaalde persoon ineens veel invloed in je leven had? Bijv. nieuwe vrienden, nieuw vriendje etc.
    Tell me. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Relax schreef:
    (...)
    Oh, ik ook hoor.
    Ik was minder leuk geweest denk ik. ;x

    Ik vraag me af wat er van ons zou geworden zijn.
    Ik ben in ieder geval stapelgek door je geworden.

    Ik werd opeens goed bevriend met zo'n meisje, T.
    Dit meisje blowde veel en trok mij er ook in mee. We maakten altijd rare dingen mee en ik genoot ervan. Zo heb ik, een beetje door aandringen van haar, miauw miauw gesnoven en dat soort dingen. Ik ging me anders gedragen, anders praten. Totaal onbewust. Voor mij was ik gewoon nog "ik".
    Maar andere mensen hadden het wel door. Ik wist dat ze slecht voor me was, maar ze was op een of andere manier een beetje verslavend. Die kick van dat avontuur, weet je wel.
    Ze trok me in rare dingen mee. Zo zijn we nog een keer opgepakt door de politie, en zij ging een heel verhaal ophangen dat ik me kut voelde omdat mijn broertje 1 jaar geleden zelfmoord heeft gepleegt (wat ook waar is), en dat ik daarom blowde om het een beetje "te vergeten".
    Nu zit jeugdzorg achter me aan. Alleen omdat zij zo nodig wil blowen.
    Ik ging dingen achterhouden etc voor andere mensen, ik deed meer T. achtig en ik veranderde toch wel een beetje door haar.
    Iedereen zei dat ik niet met haar om moest gaan, en dat deed ik toch.
    Alleen ze loog heel veel. Ik heb haar nu maar een soort gedumpt, dus nu ben ik weer goed. Hihi.

    TheInCrowd schreef:
    (...)
    Ik vraag me af wat er van ons zou geworden zijn.
    Ik ben in ieder geval stapelgek door je geworden.

    Ik wil niet weten wat ik geworden zou zijn. Ik ben door je nog slechter van humor geworden, maar ook leuker denk ik. En vager en met vage gedachten en fantasietjes. Ik betreur het niet. :'D
    En ik las dat je stapelgek van me was geworden. ;x

    Door 2 hele speciale mensen in mijn leven ben ik zo vreselijk opgebloeid. Ze helpen me echt vrselijk.(flower)


    behind very angel is a demon

    Door me vriend ben ik ook veranderd. Ik kom nu veel meer voor mijn mening uit, ben directer en minder gesloten. Heerlijk : D

    Ja, ik heb een vriendje en ik ben veel vrolijker en zekerder van mezelf. Ik merk ook dat ik dingen die ik al langer wou veranderen, nu echt ga doen. Zoals mijn kamer schilderen e.d.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.