• Hola. Chickita's! Nou hier komt het heur (: Ik heb vrijdag een dubbeldate. En J wil wel, maar vandaag krijg ik defenitief (ofzoiets) antwoord. Hij is echt vet cute enzeu. En gister zei die op Msn: "OMG I LIKE YOU!" Toen hadden we het over Supernatural series enzeu. Maar ik ken hem niet, alleen via een foto en iemand die ik wel ken probeert me met hem te koppelen. Maar ik ben dus altijd vet verlegen enzeu, vooral als het om jongens draait :'D. We gaan vrijdag dus naar de Bioscoop met z'n vieren 'The Crazies' Een Horror dus. Maar dat vind hij eng, en hij wou toch mee. -Hypert door de kamer- Okee. Wat moet ik dus doen om niet verlegen te worden?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    gewoon relaxen
    en genieten?


    Why don't you break my heart

    Haha, idk. wat kan je doen om niet verlegen te worden. Ik ben dat ook, maar meestal als ik me op mijn gemakkie ben, dan gaat het wel over. Hehe, een jongen die bang is voor horror (kan hij tegne jouw aankruipen :))


    SLOAN.

    Madagaskarth schreef:
    Haha, idk. wat kan je doen om niet verlegen te worden. Ik ben dat ook, maar meestal als ik me op mijn gemakkie ben, dan gaat het wel over. Hehe, een jongen die bang is voor horror (kan hij tegne jouw aankruipen :))


    Hahaha. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gewoon proberen het verlegen van je af te zetten. Er is geen reden om verlegen te zijn.
    Ik was ook altijd verlegen en ik weet niet eens waarom, maar als je gewoon jezelf bent hoe je ook bent met vrienden, dan komt het allemaal goed.

    Nou, sommige jongens vallen ook wel op verlegen. En als ik het goed begrijp, hoort verlegen zijn gewoon bij jou, dus jezelf zijn is verlegen zijn.
    Je moet er gewoon vertrouwen in hebben, na een korte tijd loopt het wel los, als je een beetje gekletst hebt. En je hebt je vriendin toch nog?
    Veel plezier vrijdag! (:


    You took a white orchid turned it blue.

    Orchid schreef:
    Nou, sommige jongens vallen ook wel op verlegen. En als ik het goed begrijp, hoort verlegen zijn gewoon bij jou, dus jezelf zijn is verlegen zijn.
    Je moet er gewoon vertrouwen in hebben, na een korte tijd loopt het wel los, als je een beetje gekletst hebt. En je hebt je vriendin toch nog?
    Veel plezier vrijdag! (:

    Ja. En de jongens die op arrogant vallen doen dat gewoon omdat arrogante meiden makkelijker in bedte krijgen zijn, is mijn conclusie.

    Zie de afspraak als gezonde spanning. En dan heb ik het niet over examenspanning (praat me d'r niet van) maar leuke spanning. Ja, stress kan ook leuk zijn :] Enjoy the moment, that's what I'd say.


    No growth of the heart is ever a waste

    En het gaat niet door... Grrr.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus