• Ik had zo een vriendin op school, die doet altijd kei aardig tegen mij, knuffelt mij altijd en die dingen. En dan kom ik op msn, praat met zo'n vriendin van haar, zegt ze : ja die vind jou niet eens aardig.
    Dan vind ik ook niet dat ze mij moet knuffelen en die shit,
    sorry maar dat vind ik echt gewoon heel dom ._.

    wou ik heel even zeggen :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    jezus wat een trut ==*
    die is jouw niet waard ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    hoe dom ><
    je verdient veel beter ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Waarom neem je gelijk aan dat ze je niet moet? Vraag het haar eerst zelf, voordat je de woorden van een ander, mogelijk jaloers, persoon gelooft.

    ik had het gevraagd, en ze heeft het eerlijk gezegd ._.


    I can't see the future with tears in my eyes

    Waarom knuffelt ze jouw dan ? -.-


    None but ourselves can free our minds.

    Das kut ;o


    I don't need words to feel those lips.

    waaarom ze mij knuffelt weet ik niet, maar ze had het me ook gwoon meteen kunnen vertellen dat ze me niet mocht, maarja. ._.


    I can't see the future with tears in my eyes

    Je verdient echt veel beter !!!

    Maar misschien vertelt die vriendin wel een leugen omdat ze wel jaloers is op jullie vriendschap. Je moet eens met haar praten om het op te lossen....


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Prodigy schreef:
    Waarom neem je gelijk aan dat ze je niet moet? Vraag het haar eerst zelf, voordat je de woorden van een ander, mogelijk jaloers, persoon gelooft.


    Ik had ook al zoiets gehad, en ik vroeg het aan mijn 'vriendin' of ze me echt niet moest. En die zei dat dat allemaal leugens was door een jaloerse vriendin, maar ondertussen zat zij dus wel heel de tijd achter mijn rug te roddelen.


    You'll never dream alone. <3