• Ik heb een probleem dat ik graag even kwijt wil. Mijn vet coole tweeling zit al sinds ik hem ken aan de cocaïne. Hij is er al een paar keer bijna aan dood gegaan en in het ziekenhuis beland. Gisteren vond ik hem bewusteloos. Hij is ook super mager enzo..

    Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb er al vaker met hem over gepraat maar het helpt niet. Moet ik er met zijn pleegouders over praten? Ik ben bang dat hij dan boos op me wordt, dan wordt het nog erger..


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik zou naar je pleegouders gaan,
    Het is voor hem het beste dat je dat doet. Anders gaat hij er mss aan kapot!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Ik zou naar je pleegouders gaan,
    Het is voor hem het beste dat je dat doet. Anders gaat hij er mss aan kapot!


    Ja inderdaad. Maar het is wel moeilijk.. Ik wil niet dat ze boos op hem worden of hij boos op mij..

    Het zijn niet mijn pleegouders trouwens, de zijne.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    wat dacht je van een kliniek! je wilt hem niet kwijt het zal zwaar woorden alleeen jij wilt dat ie beter wordt zelf kan hijdat niet hij heeft hulp nodig.


    Some angels have no wings.

    Ik zou toch gaan. Dan maar ruzie. Uiteindelijk zal hij je dankbaar zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zoals Lagoon al zei, uiteindelijk zal hij je wel dankbaar zijn, want zo kan het natuurlijk niet verder gaan.. Sterkte!


    You are beautiful, you are love.

    Darth schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Maar het is wel moeilijk.. Ik wil niet dat ze boos op hem worden of hij boos op mij..

    Het zijn niet mijn pleegouders trouwens, de zijne.
    later kan hij je er alleen maar dankbaar voor zijn! en zijn pleegouders wss ook (:
    ik zou het ook zeggen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Lagoon schreef:
    Ik zou toch gaan. Dan maar ruzie. Uiteindelijk zal hij je dankbaar zijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik zou indd ook naar je ouders gaan.Dat is het beste voor hem en hij zal je later echt dankbaar zijn! zeker weten!


    -

    xSKITT schreef:
    Ik zou naar je pleegouders gaan,
    Het is voor hem het beste dat je dat doet. Anders gaat hij er mss aan kapot!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nu voel ik me dom, omdat ik deze usernaam heb. -cry-
    En ik zou naar zijn pleegouders gaan, hij zou dan wel boos worden, maar als hij er later vanaf is is hij je denk ik héél dankbaar.


    Smiling but close to tears.

    Het is beter als je met de pleegouders er over gaat praten maar dat ze nog niets mogen zeggen tegen hem ze moetten het in de gaten houden en dan hem betrappen dat hem jij ze een hint gegeven.En dan kunnen zijn pleegouders hem naar een kliniek sturen