• Ik heb gister na bijna twee jaar een punt gezet achter een vriendschap. En het doet pijn, jullie vinden het vast raar omdat ik het zelf gedaan heb maar het kon niet anders meer. Degene praatte nooit meer tegen me, en als ze online was op msn moest ik beginnen met praten. En natuurlijk heb ik ook dingen verkeerd gedaan, maar ik laat mezelf niet graag aan het lijntje houden.. Het is niet dat ik haar ineens haat, ik houd nog ontzettend veel van haar maar zo wou ik er ook niet verder mee. Ik heb vannacht niet echt geslapen, en heel wat afgehuild.. En steeds denk ik dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Maar dan zegt een ander stemmetje weer dat ik er goed aan doe, omdat het ook pijn deed als ze helemaal niet meer tegen me praatte..

    Ik had het alleen nooit van die persoon verwacht, het was de enige waarvan ik zeker wist dat ze me niet zou laten stikken maar dat heb ik dus verkeerd ingeschat..

    Nja, dat wou ik zeggen.

    En wat betekend vriendschap voor jou?
    Voor mij is het, het nakomen van beloftes, het eerlijk zijn tegenover elkaar en tijd vrijmaken voor de ander.

    x.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 18:28 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heel veel sterke, Ivy.(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -hug-

    Vriendschap, of een 'vriend' is voor mij iemand die je kunt vertrouwen, iemand die je troost als je het moeilijk hebt, iemand die met je lacht als je vrolijk bent, iemand waar je altijd bij terecht kunt, iemand die je kunt vergeven en iemand waar je altijd van blijft houden.


    'All that shines turns to rust'

    Wat naar voor je.
    Vriendschap betekent ongeveer hetzelfde voor me zoals jij het zegt. Ik en mijn beste vriendin wij zoeken altijd tussenwegen. Een goed evenwicht tussen wie wat voor een keer doet enzo. ^^
    Succes ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankje allemaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat het ik ook gehad. Ik moest bijna elke eerste stap zetten. Ze zei nooit hoi, ofzo, en verwachtte alles van mij. Daarna heb ik er ook een punt achter gezet. Ik huil er niet meer om. Want ze zeggen toch wel eens huil niet voor iemand die het ook niet voor jou zou doen?
    Maar, sterkte(flower)


    The way we live, is the way we die

    Ik voel met je mee ...
    Zoiets is mij precies ook overkomen, maar toen ik er een punt achter zette, leek het alsof het haar helemaal niks deed! Bleek dus toen ook dat het niet een echte vriendschap was, maar gewoon verraad...

    Anyway, veel sterkte (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Mijn beste vriendin weet alles van me en andersom en we respecteren elkaar. Dat vertrouwen dat wij in elkaar hebben heb ik nog nooit met iemand gehad en ik wil haar echt nooit meer kwijt. :)


    ars moriendi

    Ik heb ongeveer dezelde mening als jouw. Vrienden moeten er voor je zijn als je ze nodig hebt.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Sterkte liefje <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tijd vrijmaken voor een van je vrienden, Bij je vrienden zijn als een van hun zich rot voelt, eerlijk zijn en het nakomen van beloftes.

    En heel veel sterkte.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Vriendschap is voor mij vooral vertrouwen, steun en respect. Je hebt niks aan een vriendin die je niet vertrouwt -of andersom-
    Veel sterkte! (flower)


    What's the point of living, when there's no death?

    Sterkte!

    Vriendschap is er voor elkaar zijn in goede en slechte tijden. Samen lachen en samen huilen. En elkaar kunnen vertrouwen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vriendscahp, wil niet zggen dat je altyd alle tyd vr elkaar moet hebben?? Ik vind dat vriendschap betekend, mensen om je heen hebben,, mensen die je gaag ziet en mensen die jou graag zie. Bly zyn met wie je hebt en wat ze je geven. Liefde voor elkaar. vriendscahp moet vooral wederzijds zijn,, het kan niet allemaal langs 1 kant komen... Hoe moeilijk het ook is,, soms hebben vrienden geen tijd voor elkaar omdat ze ook andere vrienden hebben en dat kan in dit geval ook zo zijn. Vrienden is elkaar graag zien, graag hebbe,... Maar elkaar ook vrijheid geven ehn elkaar vrij laten doen wat je wilt zonder elkaar op te eisen...

    Sterkte, zoiets is nooit leuk.
    Vriendschap houdt voor mij vertrouwen en respect voor elkaar in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sterkte, dat is zwaar..
    Voor mij houdt het vertrouwen, respect en vooral plezier hebben in.


    your eyes are like stars in the night.