• wij hebben lekker een leuke schoolweek, omdat er allemaal andere afdelingen op excursies, kampen, etc. zijn en daarom zijn er heel veel leraren weg :Y)

    we hadden gister de eerste 2 uur vrij, en vandaag de eerste 3. ben benieuwd wat voor roosterwijzigingen we morgen hebben (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb nu eerste 3 lesuren vrij!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Raak er maar niet snel gewend aan. Straks moet je weer het eerste uur naar school en dan verslaap je je. --> Spreekt uit ervaring.


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Raak er maar niet snel gewend aan. Straks moet je weer het eerste uur naar school en dan verslaap je je. --> Spreekt uit ervaring.

    mijn moeder maakt me altijd wakker :Y)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ijskoffie schreef:
    (...)
    mijn moeder maakt me altijd wakker :Y)

    haha same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En ik heb de laatste twee weer vrij, dus ik hoef maar tot half 1 naar school!(yeah)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    En ik heb de laatste twee weer vrij, dus ik hoef maar tot half 1 naar school!(yeah)

    ik moet sowieso op woensdag maar tot 1 uur, als er dan nog iets uitvalt... (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ijskoffie schreef:
    (...)
    ik moet sowieso op woensdag maar tot 1 uur, als er dan nog iets uitvalt... (:

    Wow, dat is cool! Ik vandaag maar lekker tot half 1 (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb vandaag Nederlands en Engels, en bij Nederlands doen wij bijna nooit iets, en bij Engels eten we vandaag gebak! (: Dus eigenlijk geen les voor ons, hihi.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Of je spijbelt alle lessen gewoon en dan ben je vrij (:


    SLOAN.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)
    Wow, dat is cool! Ik vandaag maar lekker tot half 1 (:

    ik moet vandaag wel tot 5 over 4, maar dat komt ook door mn keuzevak, en das leuk!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ijskoffie schreef:
    (...)
    ik moet vandaag wel tot 5 over 4, maar dat komt ook door mn keuzevak, en das leuk!

    Welk vak dan?;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    H0USE schreef:
    Of je spijbelt alle lessen gewoon en dan ben je vrij (:

    haha ja, dat kan natuurlijk ook. Maar ik moet wel naar school, anders krijg ik problemen met mijn mentor, en dat wil ik liever niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ugh, ik ben jaloers.
    Moet elke dag behalve vandaag van kwart over acht tot vier uur. :(


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)
    Welk vak dan?;D

    kunst en cultuur
    (zie dit)

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 9:51 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ijskoffie schreef:
    (...)
    kunst en cultuur
    (zie dit)

    Klinkt wel leuk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.