• Hebben jullie littekens? Zoja, hoe en waar.
    Op mijn hoofd: Toen ik klein was tegen de deur aangerent.
    Op mijn knie: We waren naar Irland geweest in Duitsland en daar is zo'n waterbaan waar je over moest rennen en dan glijden weetjewel. En niemand durfde op het einde verder te glijden. Ik deed dat wel maar daar bleek een soort schuurpapier te liggen... tsja, het brandde 8D
    Op mijn arm: Iemand heeft mij gekratst.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb één littekentje, doordat ik een keer op het strand mijn voet openhaalde aan een schelp. Verder heb ik er geen, wat best vreemd is voor iemand die bijna iedere dag wel ergens tegen aanloopt, uitglijdt etc. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb er veel op mijn armen door mijn katten en daar ben ik best trots op, want ik hou van die dieren. ^^


    Let the Night embrace you

    Op mijn enkel -> scheren BD
    Ohja, en een kleine op mijn pols
    En de rest zie je niet (meer)

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 16:59 ]

    Op mijn hoofd: Ik ben 5 weken te vroeg geboren en was toen al lang gestopt met groeien, iedereen dacht dat ik dood zou gaan. Ik lag aan een of andere machine en omdat ik opeens heel erg achteruit ging moesten ze me daar vanaf trekken.. Of zo iets.
    Op mijn benen: Mijn benen zitten vol littekens, van scouting :'D De meeste zijn van zomerkamp: Toen moesten we 's nachts met een zelfgepionierde brug in het pikkedonker door een supersmal kronkelig bospaadje rennen met allemaal doorns en brandnetels ernaast. Word je ook niet vrolijk van.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Op mijn voet: Vroeger aan glas gehaperd in de zandbak in het kleutertje.
    Op mijn knieën: Gevallen toen ik op de stoep liep en ben doorgegleden.

    Anders denk ik niet onmiddellijk dat ik nog ergens grote littekens ergens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Op mijn voet: Ik ben hard gevallen.
    Op mijn linkerpols: Ik sneed mezelf in de ader tijdens het schillen van aardappelen.
    Op mijn scheen: Het is meer een vlek, heb ik al heel lang, sinds mijn 4e ofzo.
    Op mijn wijsvinger aan mijn linkerhand: Die heb ik ooit ergens gestoot.

    Tja, ik ben onhandig
    (cat)


    we've only said goodbye with words

    3 kleine puntjes op mijn hand (en ergens in de holte van mijn elleboog ook nog) van infussen. Ik heb toen ik net geboren ben heel veel in het ziekenhuis gelegen.
    En op dezelfde hand ook nog een roodachtig litteken omdat ik daar een wondje had en het steeds weer openging...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Op mijn onderbeen:Ik ben met mijn onderbeen onder het trapje van de glijbaan vast komen te zitten
    Op mijn voorhoofd:Met mijn hoofd tegen de punt van mijn bed
    Aan de binnen -en buiten zijkant van mijn linker elleboog: Hebben pinnen in gezeten toen ik mijn arm heb gebroken
    Aan de andere kant van mijn elleboog in mijn binnenarm:Daar hebben ze het open gesneden toen ik mijn arm had gebroken
    Op mijn onderarm: Een wondje waarvan ik niet kon afblijven
    Naast mijn wenkbrauw:Van de waterpokkenxD
    Op mijn zij:Ik rende mijn broertje achterna en toen viel ik
    Op mijn hoofd:Toen ik klein was heeft daar een aardbeienvlek gezeten en nu heb ik daar een deuk -die zie je niet-


    Queen of Hell is my name

    Op mijn knie: Was een keer keihard gevallen met skeelers.

    3 onder mijn voet tijdens surveivallen met school ik flikkerde van de indianenbrug af in het waker met mijn voet in een steen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb er één op de bovenkant van mijn hand, onder mijn middelvinger. Ik was 5 en zat aan een hete strijkbout


    *~* Proud Luxury *~*

    Twee op mijn hoofd, was allebei een gat
    Mijn armen en benen best veel, geen idee waarvan het komt. Ik ben gewoon onhandig :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Veel, ik ga dat niet eens alemaal opnoemen, de meeste gewoon omdat ik heel onhandig ben.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    een hoop. Op echt rare plekken (Achter mijn oor, op mijn kleine teen xD)
    Geen idee hoe ik aan die dingen kom, hoor. xD


    Alis volat propriis

    mijn handen zitten vol
    op allebei de bovenkanten van mijn duimen: omdat ik toen ik 2 was mezelf heel erg gebeten heb:S
    binnenkant van mijn ringvinger: ik viel van mijn fiets en probeerde me vast te grijpen. viel ik op zo'n puntig hekding
    bij mijn pols: mijn kat werd opeens boos(huil)
    en nog een paar waarvan ik nie weet hoe ze erg gekomen zijn


    Who needs love when there is chocolate