• Hey.
    Ik wil graag eens een nieuwe quis maken, en een goeie liefst (A). Dus daarom mag je hier reclame maken over je serie of stand alone. Dan kan je schrijven waarom iemand hem moet maken. en waarover het gaat enzoo. ^^

    Gefaald?

    Deze vindik nogal redelijk geslaagd (A)

    Escape ...

    TH! :) Die heb ik denkik vandaag of gistre gemaakt, en is vanuit Bill zen standpunt geschreve.

    Are You Sure?

    Deze, heumm, is ook vrij goe gelukt zeker? x'D

    Enjaah, kheb er nog ensoo, ma dan moetge bij zoeken 'stand alones' intyppe, en dan de eerste neme, en daar staan AL mijn stand alones x'] Tzijn der al ovr de 30!

    Bill, With Every Breath You Take, You Save Me 1
    Daz mijn serie vn Bill, der zijn nu al 60 of 61 delen (A)

    Anorexia...

    Een anorexia serie :S

    Enzoooverder Enzoverder :P


    007

    Eigenlijk geen Sa of verhaal maar ik schrijf gedichten.'

    Ik ben net een nieuwe serie begonnen!

    http://www.quizlet.nl/quiz/190889/im-innoncence-i-couldnt-do-that-at-all-proloog/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb een serie I can't leave my past behind en er zijn nu 2 delen het gaat over een meisje linn met een niet zo goed verleden het gaat nu super met haar totdat... nja lees maar!

    Ik heb 3 serie's

    - That One Boy, Can He Change My Life?

    Gaat over een straatsmeisje in berlijn ze word dan ook het Berlijn-meisje genoemd... Bill die ziet haar zo vaak en voind het zielig dat er niemand iets aan doet.. Dus besluit hij haar te helpen...

    - Die Kleine Scwester Von Bill Und Tom

    Gaat over het zusje van Bill en Tom.. Maar die word enorm onzeker gemaakt door Simone, omdat zogenaamd haar broers beter presteren, ze wil nu gaan afvallen maar draaft er iets te ver in door...

    - The Diary Of A Dead Girl

    Kan ik niet echt een uitleg voor geven... Dus Maak maar gewoon


    En ik heb nog 9 Sa's Volgens de reacties die ik krijg, schijnen ze enorm mooi geschreven te zijn...



    XxxX Michelle

    Eén van mijn beste SA's: An deiner seite
    over die wil ik eigenlijk niet veel verklappen behalve dat ik er al veel mensen mee aan het huilen heb gemaakt. En serie: I dream about you all the time. een meisje wordt erg gepest op school omdat ze écht de enige TH-fan daar is, en de leraren denken dat zij juist de anderen verrot scheldt en haar ouders denken dat ze populair is. Ze zou écht heel graag Tokio Hotel gwn één keer willen spreken en dan voornamelijk Bill, om te zien hoe ze echt zijn. Aber dan scheiden haar ouders en moet ze met haar moeder mee naar Amerika.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn serie heet:

    Het zusje van Andreas (TomKaulitz LoveStory)
    (klik maar gewoon op mijn naam!:P)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.