• Haaaai guys.
    Hebben jullie ook magister op school? Ik wel, en er staan nu ook die dingen bij van wat de leraren vinden en zo, of ik met een vak zou door moeten gaan of niet, ghehe.
    Ik heb voor alles plusjes, behalve voor wiskunde B een min en een vraagteken voor economie en een min voor economie. Whieee, I feel smart.(nerd) (Dit is omdat ik in dit jaar een profielkeuze moet maken, en de leraren geven plusjes, minnetjes of vraagtekens of het een goed idee is om met hun vak verder te gaan.)

    Voor de mensen die niet weten wat magister is: zo kun je online je cijfers bekijken die je leraren daarin voeren. Best handig.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:10 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waar zit dat dan? op mijn school zeiden ze ook een keer dat het er ' volgende week ' op zou komen, maar ik die dus echt niet waar ik dat zou moeten zien op magister :S

    2Krull4U schreef:
    Waar zit dat dan? op mijn school zeiden ze ook een keer dat het er ' volgende week ' op zou komen, maar ik die dus echt niet waar ik dat zou moeten zien op magister :S

    Bij ons gewoon op de site. Een link met: 'magister' en dan klik je erop, moet je je inlognaam invoeren + wachtwoord en dan gaat ie laden en dan staat het er. Maar misschien is het anders bij jullie op school.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij gebruiken wel magister, maar ik zie geen plusjes en minnetjes?ö

    Of is dat alleen voor bovenbouw?


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Wij gebruiken wel magister, maar ik zie geen plusjes en minnetjes?ö

    Of is dat alleen voor bovenbouw?

    Nou, in de derde ga je toch je profiel kiezen? Op de HVAO + VWO. Dus dan zetten leraren plusjes, minnetjes of vraagtekens neer of je met dat vak door zou kunnen gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij hebben het, bah. Het is supertraag en onhandig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja hebben wij ook. en het is eigenlijk voor ouders bedoelt maar ik ben altijd de gene die erop kijkt. Hebben mijn ouders nog nooit gedaan. Volgensmij weten ze ook niet echt dat het bestaat..
    Maar ik sta er wel goed voor. Wij krijgen inplaats van die minnetje en plusjes. Goedjes of voldoendes ofzo. Ik heb alleen voor Nederlands en Scheikunde twee voldoendes voor de rest allemaal Goed. (:


    Je moet worden wie je bent.

    Ja, wij kunnen onze cijfers bekijken op internet. Heel handig. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wat is een magister? :')


    dream, dare, fly!

    Ik weet wel hoe ik in moet loggen enzo. maar er staan geen plusjes, minnetjes en vraagtekens bij de cijfers. En ik zit in mn examen jaar, ik heb al mn toetsen al gedaan.

    wij hebben ook magister !

    en ik heb met voldoende, goed en onvoldoende en twijfelachtig :3
    ik had voor wi B een T, maar dat ga ik toch niet doen. En voor sommige vakken een Voldoende
    en voor de rest goed :3

    Desolate schreef:
    Wij gebruiken wel magister, maar ik zie geen plusjes en minnetjes?ö

    Of is dat alleen voor bovenbouw?

    dat is voor je profiel keuze enzo :3

    Wij hebben het ook.


    your eyes are like stars in the night.

    Wij hebben daar gewoon een apart deel van de schoolsite voor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Magister zuigt ik zie altijd rode cijfertjes staan... Vooral bij wiskunde...


    I wish you were here.

    Valerius schreef:
    Wat is een magister? :')


    Magister is een cijferlijst waar je bij kan via internet...
    Dan kan je overal je cijfers zien.


    I wish you were here.