• Haaaai guys.
    Hebben jullie ook magister op school? Ik wel, en er staan nu ook die dingen bij van wat de leraren vinden en zo, of ik met een vak zou door moeten gaan of niet, ghehe.
    Ik heb voor alles plusjes, behalve voor wiskunde B een min en een vraagteken voor economie en een min voor economie. Whieee, I feel smart.(nerd) (Dit is omdat ik in dit jaar een profielkeuze moet maken, en de leraren geven plusjes, minnetjes of vraagtekens of het een goed idee is om met hun vak verder te gaan.)

    Voor de mensen die niet weten wat magister is: zo kun je online je cijfers bekijken die je leraren daarin voeren. Best handig.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:10 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Krijgen wij volgend jaar ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hebben wij, ja. Maar niet allee leraren gebruiken het.

    Ja, dat hebben wij ook.
    Maar je moet het UHUM iedere week aan je ouders laten zien. Hun denken echt:Y)
    Damn, ik wil ook plusjes -afgunst-


    we were always meant to say goodbye.

    Wij hebben dat ja. Alleen ik snap er geen bal van :'D Ik heb er ooit een keer op gekeken omdat ik wilde weten wat ik voor mijn Wiskunde repetitie had XD


    Caution first, always.

    xRedband schreef:
    Ja, dat hebben wij ook.
    Maar je moet het UHUM iedere week aan je ouders laten zien. Hun denken echt:Y)
    Damn, ik wil ook plusjes -afgunst-

    Haha, de mijne kijken er ook nooit naar. Ik vertel ze gewoon mijn cijfers, dus dan hoeven ze niet nog een keer het ergens anders te zien.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij hebben het al 3 jaar ;x
    Wij moeten onze roosters er vanaf halen, want ze printen ze niet meer en we kunnen onze cijfers er op bekijken. Niet dat ik er nog iets aan heb fso, ik heb geen lessen meer en mijn examencijfers komen er toch niet op. Ik vond het vaak irritant, dat altijd als je het ECHT nodig hebt, dat het dan vast loopt >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Haha, de mijne kijken er ook nooit naar. Ik vertel ze gewoon mijn cijfers, dus dan hoeven ze niet nog een keer het ergens anders te zien.:Y)


    .. en je vertelt ze de waarheid? :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    wij hebben dat, maar de leraren voeren er helemaal geen punten in, het wordt eigenlijk niet gebruikt, is ook niet verplicht, denk ik.

    magister sucks. Als ik vroeger een 4 haalde en daarna een 8 zei ik gewoon dat ik een 2x meetellende 6 had, maar nu kan mijn moeder dat allemaal zien, echt slecht.


    Alis volat propriis

    Randomnicity schreef:
    Wij hebben het al 3 jaar ;x
    Wij moeten onze roosters er vanaf halen, want ze printen ze niet meer en we kunnen onze cijfers er op bekijken. Niet dat ik er nog iets aan heb fso, ik heb geen lessen meer en mijn examencijfers komen er toch niet op. Ik vond het vaak irritant, dat altijd als je het ECHT nodig hebt, dat het dan vast loopt >.<

    wij hebben magister 2 jaar maar het rooster wordt echt al 6 jaar op internet gezet in plaats van geprint.


    Alis volat propriis

    Ik heb magister. Ik had vorig jaar bij profielkeuze ook van die minnetjes en plusjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nope, hebben wij niet :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    twiddict schreef:
    (...)
    wij hebben magister 2 jaar maar het rooster wordt echt al 6 jaar op internet gezet in plaats van geprint.


    Wij betalen aan het begin van het jaar ongeveer 60 euro voor het papier dat we verbruiken, ze zouden de roosters gewoon uit moeten printen, ik bedoel, we betalen voor dat papier.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Randomnicity schreef:
    (...)

    Wij betalen aan het begin van het jaar ongeveer 60 euro voor het papier dat we verbruiken, ze zouden de roosters gewoon uit moeten printen, ik bedoel, we betalen voor dat papier.

    ._____________.
    Wij hebben gewoon het op internet staan, en als we willen printen we het uit. Echt dom dat ze het dan niet uitprinten. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kennen we hier in België niet denk ik. Of ik ben gewoon niet up to date x)


    Beeeeeeeesje :-)