Hmm... Eens. Behalve als het écht strevers zijn, natuurlijk. Niet dat ik ze dan zelf uitlach, maar er zijn wel anderen die het doen en dan niet meteen omdat ze jaloers zijn.
Niet helemaal, het kan ook gewoon onzekerheid zijn en dat je degene die er niet helemaal bij hoort (die toevallig hoge cijfers haalt) uitscheld om er bij te horen. Of je mag die persoon sowieso niet
ik weet het eigenlijk niet, meestal ben ik degene met de hoge punten (maar niet degene die uit wordt gescholden )
Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.
eens en niet eens.
meestal is het wel zo, maar soms doen mensen het ook omdat het meelopertjes zijn en de rest het zegt, dus beginnen zij dat ook te zeggen. of omdat diegene met goede punten de hele tijd loopt op te scheppen, dat is best irritant.
Jap, mij noemen ze studie, omdat ik toevallig goed ben in Geschiedenis, maar als zij voor Engels een goed cijfer hebben en ik heb studie ga noemen, gaan ze me uitschelden. > <
Inderdaad
Ze kunnen het gewoon niet hebben dat iemand beter is dan hun. En als je goede punten haalt hoeft dat niet te zeggen dat je gelijk een studie-nerd bent ofzo..