• nou dat doet mijn vriend dus.
    en ik heb hem vaker gewaarschuwd dat ik dat niet leuk vind. en dat ik er me er echt klote door voel , dan zegt hij zo dan moet je maar niet kijken =.=. btw we hebben nu bijna een jaar met elkaar :S en ik vind het egt zo raar!.
    ik heb gezegd Hyves verwijderen óf het is uit!.
    nou hij wilt zn hyves niet verwijderen.. dus ik zei zo dan is het uit maar hij geloofd me niet:S
    Vandaag ga ik het hem nog even duidelijk maken.
    Weet iemand misschien wat tips of waarom hij dat doet -.-'

    wat rot van hem! je moet hem maar duidelijk maken dat jij et wel echt meent! ik zou zoiets ook niet pikken.
    maar langs de andere kant vind ik : hyves weg of het is uit ook geen oplossing (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    wat rot van hem! je moet hem maar duidelijk maken dat jij et wel echt meent! ik zou zoiets ook niet pikken.
    maar langs de andere kant vind ik : hyves weg of het is uit ook geen oplossing (:
    hoezo is dat geen oplossing dan ?

    Dat ie zijn hyves moet verwijderen vind ik nogal overdreven. Je kan ook gewoon zeggen dat ie moet stoppen met flirten, en dat als hij dat niet doet, jij het dan uitmaakt. Hyves verwijderen is geen goed argument.
    Ik zou het gewoon echt uitmaken, dan komt hij waarschijnlijk wel terug.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 10:41 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uh, tja. Het ligt eraan wat jij flirten vind.
    Misschien ben jij wel iemand die wat sneller jaloers is.


    Live life like a raver.

    Chrysophylax schreef:
    Uh, tja. Het ligt eraan wat jij flirten vind.
    Misschien ben jij wel iemand die wat sneller jaloers is.
    nou op fotos zeggen dat iemand een lekkerding is enzo :L

    Poppy schreef:
    (...) nou op fotos zeggen dat iemand een lekkerding is enzo :L


    Ja, maar dat doe ik ook wel eens bij vrienden, terwijl ik het echt een lelijke foto vind. Haha, sommige meisjes die vragen ook : wil je een reactie bij mijn foto zetten?


    Live life like a raver.

    Chrysophylax schreef:
    (...)

    Ja, maar dat doe ik ook wel eens bij vrienden, terwijl ik het echt een lelijke foto vind. Haha, sommige meisjes die vragen ook : wil je een reactie bij mijn foto zetten?

    maar ik vind het raar want hij kent ze niet ofzo

    Poppy schreef:
    (...)
    maar ik vind het raar want hij kent ze niet ofzo


    Nou, dan is het toch niet zo heel super erg! Wees tenminste opgelucht dat hij niet met je vriendinnen kloot ofzo. En tja, sommige mensen op hyves zijn nou eenmaal knap en dat moet je even laten weten. Maar ik denk dat hij ook van jou houd, want hij kent die mensen niet eens, dus waar maak je je druk om, ga lekker een avond met hem chillen ofzo. En dan komt het allemaal weer goed(yeah)


    Live life like a raver.

    Ik zou daar ook niet zo blij mee zijn nee. En wat is dat nou voor een opmerking 'dan kijk je gewoon niet.' Ik zou eerlijk gezegd hetzelfde als jou doen. Van mij mag mijn vriendje best flirten, maar niet op een manier dat ik het kan zien. En hij mag al helemaal niets met ze doen/verliefd op ze worden.


    Life is hard and then we die

    dat doet mijn vriendje soms ook wel... -.-'
    en ik ben best wel snel jaloers, dus ik ben er ook niet blij mee. maar dat ligt wel aan wat je bedoelt met flirten? <'3 soms flirt mijn vriendje ook gewoon zo wel. ik heb bijvoorbeeld een meisje in mijn klas zitten dat maar niet van mijn vriendje af kan blijven :Y) ik denk dat het er gewoon om gaat dat je hem moet kunnen vertrouwen.


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou daar ook niet zo blij mee zijn nee. En wat is dat nou voor een opmerking 'dan kijk je gewoon niet.' Ik zou eerlijk gezegd hetzelfde als jou doen. Van mij mag mijn vriendje best flirten, maar niet op een manier dat ik het kan zien. En hij mag al helemaal niets met ze doen/verliefd op ze worden.

    Ja, hier ben ik het mee eens en niet zo'n beetje ook.
    Altijd laat ik mensen in hun vrijheid - vraag m'n ex maar als je me niet gelooft lol - maar dit sooryt acties vind ik onnodig, al helemaal met zulke reacties. Wtf is dat voor bullshit man?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het zelf ook niet pikken hoor..
    Als ik een vriendje had, en hij schrijft reacties zoals; Lekker hoor(H), bij meiden die hij niet eens kent, zou ik het ook niet fijn vinden

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 11:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Ik zou het zelf ook niet pikken hoor..
    Als ik een vriendje had, en hij schrijft reacties zoals; Lekker hoor(H), bij meiden die hij niet eens kent, zou ik het ook niet fijn vinden

    I dont know what to do :L

    Poppy schreef:
    (...)
    I dont know what to do :L

    Of het nu hoort of niet hoort wat hij doet, punt is dat hij je niet serieus neemt en dát zou ik never nooit pikken.


    No growth of the heart is ever a waste