• Verft hier zijn/haar, haar ??
    En welke kleur was het eerst ??
    Of wil je het verven zo ja welke kleur ??

    Ik wou hier gewoon een topic voor maken xD
    Maar oke mijn haar was donkerblond en ik verf het zwart:-)

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mijn eigen kleur is blond, het was een tijdje zwart en morgen of overmorgen wordt het bruin (: En dan wil ik steeds dichter naar mijn eigen kleur ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik verf mijn haar niet, ik wil wel maar kan en mag het niet..
    Ik ben allergisch aan die producten..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik verf mijn haar niet. :]
    Ik bn blij met me eigen haarkleur eigenlijk. x'D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Mijn eigen kleur is donkerblond. En ik vind het een lelijke doffe kleur. Ik heb het nu zwart rood geverfd, maar het ziet er meer donkerbruin rood uit.


    "Let them eat cake!"

    ik heb gewoon blond haar.
    maar heb er 2 weken terug wat lichtere en donkere kleurtjes doorheen. maar het valt niet echt op. ziet er gewoon natuurlijk uit ^^

    Ik had eerst blond aan de donkere kant. Nu heb ik het bruin geverfd, eerst had ik er ook roze bij.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn haar is zeer donkerbruin/zwart. Heb het voor het eerst geverfd toen ik een jaar of 7 was, blonde plukjes. Van de zomer was het paars maar nu is het meer bruine uitgroei. Ik ben van plan een soort roodachtige highlights doorheen te doen in de zomer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik verf mijn haar niet, al zou ik benieuwd zijn hoe mijn haar zou zijn als ik het hazelnooit bruin zou maken (':
    Ik ben verder gewoon tevreden met mijn haarkleur, krijg er ook vaak comlimentjes over.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nevermindx schreef:
    Ik verf mijn haar niet. :]
    Ik bn blij met me eigen haarkleur eigenlijk. x'D

    Ik verfde. Ja, ben gestopt omdat mn haar zo droog werd enzo. :] ik ben nu een beetje ja hehe ik weet niet :x heel licht bruin/donker blond ofzo? Maar toch niet mijn eigen haarkleur, wat nog donker blond was.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wil een lok groen verven, maar mag niet (schoolreglement)

    Ik heb blond haar, maar het is echt donkerder aan het worden. En nee, het wordt niet lichter in de zomer. Dat hoop ik elk jaar, maar niet dus. Dus ik wil het gewoon terug lichterblond verven :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb blond haar en heb het goud-blond geverfd xD maar het is er inmiddels al bijna weer uit.


    You are beautiful, you are love.

    Ik had eerst een jaar een roze plukje. Die heb ik eruit laten verven. In oktober heb ik een regenboog gehad aan mijn rechterkant (roze, paars en blauw) dat heb ik 2x gedaan. Toen heb ik het 2x bruin laten verven en nu is het héel lichtblond met bruine plukken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het was eerst donkerblond-bruin.
    Toen 2x zwart.
    Toen 1x rood.
    Toen gebleekte plukken erdoor.
    En nu chocolade-bruin/paars.
    :Y) En dat laat ik nu denk ik even, zodra ik 16 ben; bleken en een felle kleur erdoor.


    You move me ......... Kurt