• Ik heb dus een meisje in m'n klas en ze zit naast me in élke les. Ik word zot van haar bijvoorbeeld vandaag ik heb tipp-ex het is misschien onnozel maar ik word er zot van. Dus ik heb tipp-ex en ze wil hem steeds gebruiken en ze heeft zelf tipp-ex gevonden vandaag in haar pennenzak en toch blijft ze de mijne pakken.Of ze grabbelt iets uit m'n pennenzak, en ik ben geen persoon die tegen mensen kan zeggen 'He, blijf is van m'n spullen af'. Dusja, wat moet ik dan in zo'n situatie doen? Er zijn nog meiden die het doen, ik word stilletjes aan gewoon hélemaal zot...
    Help me asjeblief!

    x

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 21:50 ]


    I'm just beautiful me.

    Toch je moed bijeen rapen en het hun zeggen.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Praat met haar,ik weet dat het niet leuk is maar dit werkt ook niet echt. En als het niet help vraag om een andere plaats.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JolienShizzo schreef:
    Toch je moed bijeen rapen en het hun zeggen.


    Dankjeweeel!

    x


    I'm just beautiful me.

    Exercitus schreef:
    Praat met haar,ik weet dat het niet leuk is maar dit werkt ook niet echt. En als het niet help vraag om een andere plaats.


    jij ook bedankt!

    x


    I'm just beautiful me.

    Etui in je tas laten en er pas wat uithalen als je het zelf nodig hebt:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    GEwoon,, netjes, vriendelijk, beleeft, aardig (weet ik veel hoe) Zeggen dat je dat liever niet hebt ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Graag gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lagoon schreef:
    Etui in je tas laten en er pas wat uithalen als je het zelf nodig hebt:Y)


    dan vraagt ze erachter waar is u etui? --'
    dan wordt ik helemaal zot man,, dan zeg ik in m'n tas. 'Pak die is!' is haar antwoord er dan op.

    x


    I'm just beautiful me.

    MeganBieber schreef:
    (...)

    dan vraagt ze erachter waar is u etui? --'
    dan wordt ik helemaal zot man,, dan zeg ik in m'n tas. 'Pak die is!' is haar antwoord er dan op.

    x

    Zech dan 'nee ,waarom zou ik?'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je echt wilt dat het stopt, moet je gewoon zeggen:'Wil je van mijn spullen afblijven?'. Dan komt het nog wel goed over denk ik. Succes.

    -oja, en als ze 'Nee' zegt, pak je haar etui helemaal en grabbelt er lekker in, en/of leent haar tipp-ex.-

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 22:14 ]


    we've only said goodbye with words