• Vandaag liep ik met mijn fiets aan de hand door de stad, en toen opeens zei een vrouw:
    'Wat heb jij prachtig haar. Echt, heel erg mooi. Heel mooi, kind.'
    Ik -zoals altijd- bloos maar ik zei wel dank u. Ik vond het best vaag, maar wel lief van die vrouw.(krul)
    Iemand ook zoiets meegemaakt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, Enge man ;O!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ja tijdens carnaval zijn zo'n vrouw dat ik echt mooi ben. Ik werd daar zo verlegen van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ja tijdens carnaval zijn zo'n vrouw dat ik echt mooi ben. Ik werd daar zo verlegen van.

    Haha, ja hè. Ik wist echt even niet wat ik moest zeggen toen. Stond ik daar eeeeeh met mijn fiets in de hand. xd


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee.


    your eyes are like stars in the night.

    Ah, altijd leuk om te horen! Ja, zoiets hoor ik ook wel eens (:


    we are radio hysteria

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ah, altijd leuk om te horen! Ja, zoiets hoor ik ook wel eens (:

    Om eerlijk te zijn vind ik het niet oz leuk,ik word er alleen maar onzeker van.
    Zowiezo snap ik het niet,volwassenen zeggen dat ik mooi ben, mmaar mensen(jongens) van mijn leeftijd zeggen van niet.
    Een jongen zong een keer toen hij bij mij in de buurt stond: ik heb een club opgericht,voor mensen met een lelijk gezicht, je kunt er bij.
    Lekker subtiel he


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, laatst bij de muziekavond, werd mij vertelt 'jij bent echt goed op het podium.' Hihi. Ik word meestal verlegen, maar ik zeg meestal nog wel vrolijk dankje :)


    Life is hard and then we die

    Ja. Kwas in een winkel, zegt zo'n vrouw die daar werkt; 'Je hebt echt een heel mooi figuur. Ik heb net de nieuwe collectie binnen, en voor 5 euro kan je het mooiste shirt meenemen.'

    Wat moest ik doen? Ik heb gewoon dat tshirt meegenomen maarja, wat zal jij doen?


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Jaa, in new york kreeg ik constant complimentjes over mijn kleren, gewoon op straat. Echt van vreemde die gewoon langs liepen, en toen ik iets paste in de topshop kwamen er ook meisjes op me af met "Wow that top looks so cute on you."
    Ook wel eens in Nederland, maar in Newyork veel meer. Daar zijn de mensen veel spontaner ofzo.
    (nerd)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Hmm vast wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jep, over mijn schoenen heel vaak. Ik had regenboogschoenen aan, en een meisje kwam op mij af: "Ohhh my freaking Gosh, die schoenen zijn gewéééldig!". Ik dacht echt dude x'd


    Alis volat propriis.

    Ik heb meestal dan Engels (ja, bijna alleen engelse :'D) pedo's zeggen dat je een ‘nice ass’ hebt. Ugh.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ja een keer van zo'n vrouw. Ik zat echt: O.o

    Ik loop dan altijd snel door, ik haat complimenten over mijn uiterlijk in real life ._.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 17:39 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja was heel leuk xD ik werkte in een winkel en de klanten die zeiden wat heb jij mooie ogen echt prachtig nou op een gegeven moment wou ik gewoon niet naar mijn werk xD ik kan niet tegen complimenten namelijk xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey