• Ik fietste gewoon doodnormaal met mijn vriendin Eefje op het fietspad, netjes naast elkaar gewoon rustig.
    We deden iedergeval niets fout.
    Komt er opeens zo'n persoon op een brommer, en hij slingert helemaal en hij 'schaaft' langs mij. En opeens schreeuwt ie: 'Vuile kanker hoer! Kom hier dan!' Helemaal pissig. Gosh, het was gewoon zijn schuld? Volgens mij was ie gewoon dronken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had zo hard tegen hem staan schelden dan. Ik kan niet tegen dat soort mensen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zijn schuld, ik haat dat soort aso's.


    your eyes are like stars in the night.

    Omg, wat een loser --"


    Stop wishing, Start doing..

    Ascendancy schreef:
    Ik had zo hard tegen hem staan schelden dan. Ik kan niet tegen dat soort mensen.

    Dat durf ik niet, straks was ie achter me aangegaan of zo. o.o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Herkenbaar ;o

    Ik werd een keer geduwd door een boze wielrenner, terwijl ik gewoon aan de kant fietste. Vervolgens knalde ik bijna tegen een boom aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een mongol.
    Ik heb ruzie met zo'n jongen en hij fietste een keer zo langs, hij zo z'n middelvinger opsteken 'Kankerhoer' roepen.
    Ikzo: 'Hou je bek jongen.' Me vriendin zo: 'Hou je kankerbek joh, kankerdebiel.' Ik dacht echt wtf, want ik scheld nooit met kanker?(krul)


    Smiling but close to tears.

    whahaha oke lekker laten lopen die was bezopen of zo


    Some angels have no wings.

    Ascendancy schreef:
    Ik had zo hard tegen hem staan schelden dan. Ik kan niet tegen dat soort mensen.

    In 9 van de 10 keren is dat ook aan te raden, maar als die ene keer nou net een dronken persoon is zou ik oppassen. Die zijn onvoorspelbaar en ze kunnen het kwaad zelf zijn. Ik had ook zoiets gehad en ik dacht bij mezelf: Sam, nu je bek houden anders krijg je mot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een homo ook weer? Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha zo'n oud vrouwtje ook tegen mij: ''Vieze vuile slet ga aan de kant!'' Alleen maar omdat we met z'n tweeën naast elkaar fietsen en het even wat langer duurde voordat we achter elkaar konden fietsen ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JustLikeYou schreef:
    Omg, wat een loser --"


    we are radio hysteria

    HAHAHAH, als ik dit allemaal al lees ;o
    En dat terwijl ik al mijn middelvinger opsteek naar auto's die toeteren dat we aan de kant moeten wanneer we niet verder aan de kant kunnen.
    (A)


    it's so empty living behind these castle walls

    zoiets had ik ook een keer, ik fietste zo doodnormaal komt er opeens zo'n klas scholieren en die met z'n 3 allemaal naast elkaar fietsten en toen moest ik er langs en toen ging er een naast 3 andere fietsen oppeens en toen knalde ik half tegen hem aan en toen riep hij zo keihard : TIEVES HOER.
    en wou ik hem echt voor ze bek slaan wand ik kon er al amper langs en dan moet hij maar lekker aan de kant gaan hoor.(cat)


    ailoveejoee.

    Washington schreef:
    HAHAHAH, als ik dit allemaal al lees ;o
    En dat terwijl ik al mijn middelvinger opsteek naar auto's die toeteren dat we aan de kant moeten wanneer we niet verder aan de kant kunnen.
    (A)


    Dat doe ik ook haha, vanmiddag ook, die man had 5meter om erlangs te gaan, gaat die oude gozer toeteren, like wtf, hij kon er gewoon langs.(krul)


    Smiling but close to tears.

    JustLikeYou schreef:
    Omg, wat een loser --"


    Beeeeeeeesje :-)