• een sjokoladeijsje, cocaine, XTC, paddo's, vakantie, muziek, wilders geneukt, een orgie gehad met bill, tom, georg en gustav, een kamer, kleren, een hoofd, 2 handen, 10 vingers, 2 voeten, 10 tenen, 2 benen, 1 buik, 1 hoofd, 2 ogen, 1 neus, 1 mond, 1 tong, geen piecings, 2 armen, ouders, een kat, 3 vissen, 1 konijn, cupcake knipjes, een huis, een broer van 15 en hij heet jeroen en hij is irritant en ik mag zijn mp3 hebben, een auto, een tuin, een keuken, drinken, ijsjes, een ding op Quizlet, bill in het echt gezien, tom in het echt gezien, gustav in het echt gezien, georg in het echt gezien, saki in het echt gezien, een oma, een opa, een oom, nog een oom, een tante, nog een tante, een neefje, nog een neefje, een nichtje, drugs, een koffiezetapparaat, bloemen in de tuin, een hitkrant en een doelloos topic op quizlet getypt...(A)

    huj! Ik heb dezelfde lichaamsdelen als jou. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    O.O

    Ik heb een steen.

    Wauwie!! xD ik niet...
    Ik heb een sjokoladeijsje, cocaine, XTC, paddo's, vakantie, muziek, wilders geneukt, een orgie gehad met bill, tom, georg en gustav, een kamer, kleren, een hoofd, 2 handen, 10 vingers, 2 voeten, 10 tenen, 2 benen, 1 buik, 1 hoofd, 2 ogen, 1 neus, 1 mond, 1 tong, geen piecings, 2 armen, ouders, een kat, 3 vissen, 1 konijn, cupcake knipjes, een huis, een broer van 15 en hij heet jeroen en hij is irritant en ik mag zijn mp3 hebben, een auto, een tuin, een keuken, drinken, ijsjes, een ding op Quizlet, bill in het echt gezien, tom in het echt gezien, gustav in het echt gezien, georg in het echt gezien, saki in het echt gezien, een oma, een opa, een oom, nog een oom, een tante, nog een tante, een neefje, nog een neefje, een nichtje, drugs, een koffiezetapparaat, bloemen in de tuin, een hitkrant en een doelloos topic op quizlet getypt...(A)

    xD

    en je bent iets vergeten,

    een zeer interesant leven -.-'


    My fairytail stinks, does yours?

    en je bent iets vergeten,

    een zeer interesant leven -.-'


    Ohja,, is ook zo x'D :P

    hihi.


    http://ciinderella-.tumblr.com/