• Man,
    ik heb serieus het sch.jt aan Frans, en het ergste is dan ook dat mijn vader franstalig is en er dus vaak franse posten opstaan >< zit ik altijd megahard te zagen om te veranderen, mja, het kan moeilijk altijd naar mijn zin gaan he.
    Ik veronderstel dat mensen van Nederland daar geen last van hebben, maar zijn er dan Belgen die daar ook last van hebben, dan kunnen we samen de taal frans uitroeien! Moeha. :X


    -

    Als België splitst en wij bij Nederland mogen, dan is Frans geen officiële taal meer. :Y)

    Alleen al daarom zou ik de splitsing geweldig vinden. (cat)

    Prodigy schreef:
    Als België splitst en wij bij Nederland mogen, dan is Frans geen officiële taal meer. :Y)

    Alleen al daarom zou ik de splitsing geweldig vinden. (cat)


    Wel, ik zou daarom die splitsing dus ook geweldig vinden ! Echt erg voor mijn vader eigenlijk, ik zit heel vaak te zeggen dat ik Frans haat (A). Mja, ik vind dat echt geen mooie/leuke taal. Ik bedoel, als je spreekt, zeg je toch niet hoeveel e's er aan dat woord vasthangen ><.


    -

    Ik haat Frans niet, het is gewoon moeilijk. Als je er voor werkt gaat het makkelijk maarja..
    Mn vriendje is ook 2talig, en we moeten nu een franse mondelinge oefening, really a huge one, en ik heb schrik om me zo belachelijk te maken zeker omdat hij in mijn klas zit en er nog een franstalige in de klas zit. Ik weet dat ik me dat niet moet aantrekken maar toch doe ik het.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Prodigy schreef:
    Als België splitst en wij bij Nederland mogen, dan is Frans geen officiële taal meer. :Y)

    Alleen al daarom zou ik de splitsing geweldig vinden. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Neeeeee, geen Belgen in ons land!
    Haha nee grapje.
    Maar serieus, is Frans dan geen officiële taal meer? -doet vreugdedansje-
    Dat lijkt me wel wat, ookal ben ik goed in Frans.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb niet echt een haat aan Frans, ik ben er wel goed in, heb alleen een hekel aan mijn lerares. Zij is Franstalig en denkt dat alles om het vak Frans draait. Dat wij nog 13 andere vakken hebben boeit der even niet. Hallo, kom op zeg.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Prodigy schreef:
    Als België splitst en wij bij Nederland mogen, dan is Frans geen officiële taal meer. :Y)

    Alleen al daarom zou ik de splitsing geweldig vinden. (cat)

    En het ook vrij onmogelijk is om een land in 1 2 3 te splitsen maar goed. Daarbij wie zegt dan dat we bij Nederland mogen? En wie zegt dat we dat wel willen. Hebben we al eens gehad, en hoewel dat dat eeuwen geleden is, toen verwaarloosden zij ons, en niet de Walen.

    Nou lijkt me toch vreselijk om zo vaak franstalige posten op te hebben staan! En jullie hebben geen tweede tv?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Neeh D:
    ALs je frans uitroeid roei je mij ook uit D:!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Franse posten zijn goed voor je Frans op school. Waarom denk je anders dat je Engels zo makkelijk is?

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 19:31 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    En het ook vrij onmogelijk is om een land in 1 2 3 te splitsen maar goed. Daarbij wie zegt dan dat we bij Nederland mogen? En wie zegt dat we dat wel willen. Hebben we al eens gehad, en hoewel dat dat eeuwen geleden is, toen verwaarloosden zij ons, en niet de Walen.

    Nou lijkt me toch vreselijk om zo vaak franstalige posten op te hebben staan! En jullie hebben geen tweede tv?


    Euhm, ze denken er wel over om België te splitsen.. Ter info ;)


    -

    Mijn vriendje zijn vader is Franstalig & ik vind dat niet erg ofzo. Het is toch handig? Zie er het positieve van in, je kan waarschijnlijk wel beter Frans dan de rest van je klas ofzo ;d

    tangly schreef:
    (...)

    Euhm, ze denken er wel over om België te splitsen.. Ter info ;)

    'k ken meer van politiek dan hoogstwaarschijnlijk jij, dus ja ik weet dat. En ik weet ook dat Reynders nu is aangesteld als bemiddelaar en dat de open VLD het wilt oplossen tegen volgende donderdag.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sensible schreef:
    Mijn vriendje zijn vader is Franstalig & ik vind dat niet erg ofzo. Het is toch handig? Zie er het positieve van in, je kan waarschijnlijk wel beter Frans dan de rest van je klas ofzo ;d

    Dat zou normaal wel zo moeten zijn, ja. Maar mijn vader deed vroeger de moeite niet om frans met mij te praten en mij te verbeteren als ik iets verkeerd zei, dus eigenlijk kan ik het niet beter dan de Nederlandstaligen ^^


    -

    Marshmellow schreef:
    (...)
    'k ken meer van politiek dan hoogstwaarschijnlijk jij, dus ja ik weet dat. En ik weet ook dat Reynders nu is aangesteld als bemiddelaar en dat de open VLD het wilt oplossen tegen volgende donderdag.


    Zeg, leuk dat een mod zo doet hoor. Ik volg toevallig humane en heb het onderdeel politiek al gezien, dus misschien weet je er wel niet meer van ;)


    -

    tangly schreef:
    (...)

    Zeg, leuk dat een mod zo doet hoor. Ik volg toevallig humane en heb het onderdeel politiek al gezien, dus misschien weet je er wel niet meer van ;)

    Toevallig, 'k zit ook in Humane :'D. Maar wij zitten hier thuis ook nog eens zogezegd met een 'politicoloog' dusja :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay