• Ik word er gek van.

    Ik heb 2 nieuwe spikes ingedaan (ik heb een snakebite piercing) en die waren iets langer dan 2CM. Nou had ik dus ook AK vandaag. Maar die lerares vindt het vreselijk dat ik 2 piercings heb. Begon zo vandaag helemaal tegen me te flippen! Maar dat is de 2e keer al dat ze dit doet. Dus nu ga ik het toch even tegen de leerjaarcoördinator zeggen want ik vind het niet kunnen als ze telkens zegt:
    'waar is de volgende plek waar je je gaat verminken'? of 'Ik vind het echt niet kunnen dat je ouders dat goed vinden'.

    Hebben jullie ook van deze leraren?


    behind very angel is a demon

    Nee, niet echt.
    Maar wel zulke leerlingen.


    Smiling but close to tears.

    Nee Gelukkig niet. Onze leraren complimenteren waneer je er goed uit zien maar ze zeggen bijna nooit iets negatiefs eigenlijk.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Leraren sucken gewoon in het algemeen..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Gosh, waar bemoeit ze zich mee? ¬¬


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is niet normaal, daar heeft zij niks mee te maken. Dat zou ik haar zeggen ook.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omg Stom wijf >.>
    Hmm.. er is zo'n wikundedocente bij ons op school.. ze is egt een bitch. Als je in de gang loopt met oordopjes dan trekt ze het er gewoon uit. Deed ze ook een keer bij mij x.x En toen had ik pas nieuwe oordopjes.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 15:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    een leraar heeft er toch niets over te zeggen of jij piercings neemt of niet?
    ik vind dat altijd zo dood als leraren zich met dat soort dingen gaan bemoeien. =.=


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Dat gaat echt te ver o.o

    Omg, ik zou idd direct gaan klagen o.o
    Wat ben ik dan blij met mijn leraren, die gaan er leuke grapjes over maken of ze vinden het helemaal geweldig. :']


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wij mogen niet eens piercings op school :(

    Frightened schreef:
    Omg, ik zou idd direct gaan klagen o.o
    Wat ben ik dan blij met mijn leraren, die gaan er leuke grapjes over maken of ze vinden het helemaal geweldig. :']


    Dat ga ik morgen echt zeker wel doen!


    behind very angel is a demon

    Als mijn leraar zo tegen mij zou doen zou ik echt keihard terugroepen 'Waarom verneukt u uw leven door leraar te worden? Ga zelfmoord plegen ofzo men. levenloos mens'

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 16:50 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    neej, maar ook niet zulke leerlingen xD


    DUDE! Get a life!!!

    Bij ons mogen geen piercings, dus ik zou het wel snappen moest een leerkracht er iets van zeggen, maar zo'n opmerkingen kunnen echt niet Ö
    En, onze leraren zouden er wel iets van zeggen, maar er niet over doorzeuren :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California