• Met de oorlog tegen het universum?

    Vanochtend moest ik over de onbestrooide wegen 12 km naar school waardoor ik bijna in het ziekenhuis beland ben. -nee, ik overdrijf niet ik werd bijna maar dan ook echt bíjna aangereden door een vrachtwagen het scheelde echt niks-. Ik helemaal in schok naar school bleek dus dat ik ontzettend bleek zag doordat ik zo hard was geschrokken. Toen een kerstdiner op school. Ik zei echt gewoon de verkeerde dngen tegen de verkeerde mensen. Ik daarna weer terug naar huis. Ik kon geen meter voor me kijken omdat het zo hard sneeuwde. Ik daar bij een vriendin gebleven en toen heeft mijn moeder me gehaald.
    In ieder geval, ik ben dus kwaad op het universum door voornamelijk de sneeuw.

    Wie doet er mee met de oorlog?


    #WWED - What Would Emma Do?

    me :Y) wat er met mij is gebeurd staat Hier:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nee.
    ik ben met de trein gegaan:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    nee.
    ik ging met de bus

    trouwens ik fiets echt zowat elke dag op sommige dagen na als me ouders goed gemutst zijn en ik moet 16 km naar mijn school dus je overleeft het wel _O_

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 16:19 ]


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eros schreef:
    nee.
    ik ging met de bus

    trouwens ik fiets echt zowat elke dag op sommige dagen na als me ouders goed gemutst zijn en ik moet 16 km naar mijn school dus je overleeft het wel _O_


    fietsen vind ik ook niet erg maar wel op onbestrooide wegen met 15 cm sneeuw -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben ziek D:
    Dus ja. :3

    StillFly schreef:
    Ik ben ziek D:
    Dus ja. :3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ikke, op de wegen word wel gestrooid meet het fietspad laten ze link liggen xd

    Ik kwam op het station: Intercity, 30 minuten vertraging. Goddank rijden er om de tien minuten treinen naar Enschede dus de stoptrein van 30 minuten terug ofzo stond d'r nog.

    Maar bij het afvalbrengpunt geven ze je gratis strooizout mee. Misschien een idee om bij je huis/straat te strooien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe mee! Door die rotsneeuw is mijn scooter nou kapot x.x


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Pointless schreef:
    Ik doe mee! Door die rotsneeuw is mijn scooter nou kapot x.x


    dan voel je je klote...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    dan voel je je klote...


    Stiekem wel, ja.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Heb vandaag geen last van de sneeuw gehad (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    IK !!!!!!

    ik ben daarnet op mijn kont gevallen op ijs ;o
    mijn vriendin in de sneeuw :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik.
    Ik word nu al gek van de sneeuw. Ik kon niet naar de stad, en ook niet naar het winkelcentrum. En toen besloot ik om even naar de primera te lopen. Ik kwam thuis als een sneeuwpop terwijl het hartstikke dichtbij is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ook, want hier is geen eens 1 centimeter sneeuw gevallen :')


    "I shut my eyes in order to see.'