• Door het vliegverbod kunnen er sommige leerlingen en leerkracht niet naar school. Een jongen zit vast in Bali, een leerkracht zit vast in de Caraïben. Die jongen zit nu in zijn hotel lekker te genieten van de zon, zee en strand. Pff, ik ben jaloers. ):

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:33 ]


    Only losers can act the way you do

    Stiekem is dat superchill, maarook wel kut :x

    Ik zou het niet erg vinden hoor. C:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    UNCOMMON schreef:
    Stiekem is dat superchill, maarook wel kut :x


    your eyes are like stars in the night.

    XD
    Bij ons gingen vorige week 2 klassen naar Rome en die zitten nu vast 8D maar ze worden nu opgehaald door een bus.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha daar had ik het vanochtend met een vriendin over op de fiets. Haar coach zit vast op Aruba.

    Nou ik zou dat niet erg vinden hoor :'D

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 16:28 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het ook niet erg vinden om daar een paar dagen langer te blijven, gehhe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil ook o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iemand zit zeker vast in China tot mei, ben ik even blij dat ik thuis ben gebleven ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Al de buitenlandertjes van de Europese Week zijn met de bus mogen komen :Y)
    En, eigenlijk is dat niet zo geweldig hoor.. echt niet.. Je moet wel al die lessen inhalen, de testen, ...
    Iemand die ik ken kan tot volgende week woensdag vastzitten in Suriname.. En wat Marshmellow zegt..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Al de buitenlandertjes van de Europese Week zijn met de bus mogen komen :Y)
    En, eigenlijk is dat niet zo geweldig hoor.. echt niet.. Je moet wel al die lessen inhalen, de testen, ...
    Iemand die ik ken kan tot volgende week woensdag vastzitten in Suriname.. En wat Marshmellow zegt..
    Het is net 2 weken paasvakantie geweest, het 3de trimester begint en die eerste week leer je nu niet bepaald veel en doe je geen testen die je moet inhalen. :'D


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    (...)Het is net 2 weken paasvakantie geweest, het 3de trimester begint en die eerste week leer je nu niet bepaald veel en doe je geen testen die je moet inhalen. :'D

    Oh jawel.. Wij hebben morgen en overmorgen al vrij grote testen, en leren doen we ook veel (waardoor ik heel de dag hoofdpijn heb -kuch-)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Oh jawel.. Wij hebben morgen en overmorgen al vrij grote testen, en leren doen we ook veel (waardoor ik heel de dag hoofdpijn heb -kuch-)
    Wij niet. -eerste middelbaar- (krul)


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    (...)Wij niet. -eerste middelbaar- (krul)

    Vierdes :) Ik wil ook terug naar het eerste Ö Daar had ik leuke leraars ^^ En niet zo veel te doen -jealous-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou het ook niet erg vinden, maar als ik al diet tijd dat ik daar moet blijven, op het vliegveld moet zijn, dan zou ik dat echt wel kut vinden. Een kennis van mij is al 5 dagen in Turkije door het vliegverbod.


    we've only said goodbye with words

    Iemand uit mijn klas zit vast in Turkije.