Ik wou even wat kwijt.
Ik heb vandaag ook weer wat meegemaakt hoor. Ik had net stage tot 5 uur. En toen ik aan het werk was, kwam er een man van ongeveer in de 40/50 jaar binnen. En meteen hield ie mij in de gaten, en ging wel meer dan 5x achter mij langs lopen. Ik dacht 'Wtf, waarom loopt hij zo vaak door het zelfde gangetje.' En voor de rest vroeg hij ook niks ofzo. En ik ging gewoon verder met mijn taak, producten prijzen. Ineens spreekt ie mij aan van 'Je hebt het wel druk he?' Ik zo : ja best wel. Naja begon hij ineens klein gesprekje. Zegt hij ineens dat ik heel mooi lang zwart haar heb. Ik zo : dankje. Hij zo lachen. ( met zijn vieze vettig zwart krullend haar dat lang was) Ineens vroeg hij : Zou je wel met mij uit willen?
Dat was : O.O
Hoe laag kun je zijn?! Een man van in de 40/50 vraag een meisje van 15 jaar uit.
Diep van binnen kreeg ik ergens een lachbui. Ik zo : Nee ben te jong, sorry! Hij zo : Owh jammer, doei. En hij liep meteen winkel uit.
Ik zo snel mogelijk naar 't magazijn lopen, heb daaar tijdje zitten lachen. Echt, hoe kansloos?! Wat denkt zo'n kerel wel niet
Naja, daarna vond ik het toch wel beetje eng worden, ik keek al om me heen of hij me stond opte wachten ofzo. Of maybe had ie wel een mes ofzo! Naja gelukkig is het goed afgelopen, en had het ook meteen verteld aan collega's, dus die houden het ook wel in de gaten nu.
Maar, omg! x)
Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? =o
[ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:55 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2010 - 17:59 ]
Sometimes it's best not to care.