• Ik wou even wat kwijt.

    Ik heb vandaag ook weer wat meegemaakt hoor. Ik had net stage tot 5 uur. En toen ik aan het werk was, kwam er een man van ongeveer in de 40/50 jaar binnen. En meteen hield ie mij in de gaten, en ging wel meer dan 5x achter mij langs lopen. Ik dacht 'Wtf, waarom loopt hij zo vaak door het zelfde gangetje.' En voor de rest vroeg hij ook niks ofzo. En ik ging gewoon verder met mijn taak, producten prijzen. Ineens spreekt ie mij aan van 'Je hebt het wel druk he?' Ik zo : ja best wel. Naja begon hij ineens klein gesprekje. Zegt hij ineens dat ik heel mooi lang zwart haar heb. Ik zo : dankje. Hij zo lachen. ( met zijn vieze vettig zwart krullend haar dat lang was) Ineens vroeg hij : Zou je wel met mij uit willen?

    Dat was : O.O
    Hoe laag kun je zijn?!
    Een man van in de 40/50 vraag een meisje van 15 jaar uit.

    Diep van binnen kreeg ik ergens een lachbui. Ik zo : Nee ben te jong, sorry! Hij zo : Owh jammer, doei. En hij liep meteen winkel uit.
    Ik zo snel mogelijk naar 't magazijn lopen, heb daaar tijdje zitten lachen. Echt, hoe kansloos?! Wat denkt zo'n kerel wel niet o.O
    Naja, daarna vond ik het toch wel beetje eng worden, ik keek al om me heen of hij me stond opte wachten ofzo. Of maybe had ie wel een mes ofzo! Naja gelukkig is het goed afgelopen, en had het ook meteen verteld aan collega's, dus die houden het ook wel in de gaten nu.


    Maar, omg! x)
    Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? =o

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:55 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2010 - 17:59 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Whuat. Wat een creep o.O En het is wel heel erg sneu als hij echt dacht dat ie kans maakte. x'D
    Haha, eenzaam figuur. (krul)
    Maar nee, gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. ;3

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2010 - 17:59 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Whahahahahahaha.
    Nou, niet zo direct. Maar ik word wel echt overal aangestaard door zo'n oude kerels. ieuw.

    Ghaha, ik zou echt op de meest droge toon 'Nope' zeggen.

    Ik had laatst gezelschap van twee Turken die met me aan probeerden te pappen - en dat was ergens best eng - en vorig jaar kwam een Duitse Rus (we zijn er nog steeds niet uit of het een Duitser of een Rus was) ons uithoren of we verkering hadden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Frightened schreef:
    WHUAT. Wat een creep o.O En het is wel heel erg sneu als hij echt dacht dat ie kans maakte. x'D
    Haha, eenzaam figuur. (krul)
    Maar nee, gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. ;3


    x)
    Eenzaam was ie zeker wel.
    Bah, hoe hij er ook uit zag dan :x Echt een creep!
    Maarja, Sommige! x]


    Sometimes it's best not to care.

    Zaitsev schreef:
    Ghaha, ik zou echt op de meest droge toon 'Nope' zeggen.

    Ik had laatst gezelschap van twee Turken die met me aan probeerden te pappen - en dat was ergens best eng - en vorig jaar kwam een Duitse Rus (we zijn er nog steeds niet uit of het een Duitser of een Rus was) ons uithoren of we verkering hadden.


    Wahha x)
    Lekker dan.


    Sometimes it's best not to care.

    Hahahaha :'D


    You can run but not hide

    Haha. Omg, ik lig toch ook wel heel dubbel nu (^_^)

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 18:00 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    Haha. Omg, ik lig toch ook wel heel dubbel nu (^_^)


    x)
    Dat had ik zo'n 5 seconden na dat hij mij het vroeg. Ik dacht heel snel : hoezo kansloos? En ik moest snel naar het magazijn lopen om te lachen. Kan toch moeilijk voor zijn neus staan, hem uitlachen x)


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    x)
    Dat had ik zo'n 5 seconden na dat hij mij het vroeg. Ik dacht heel snel : hoezo kansloos? En ik moest snel naar het magazijn lopen om te lachen. Kan toch moeilijk voor zijn neus staan, hem uitlachen x)

    Dat zou me geeneens kunnen schelen dan, haha. Als je moet lachen, moet je lachen. Dat kan je niet inhouden, haha. ;D
    Maar ik heb het wel soortvan meegemaakt, het was wel samen met een vriendin. Toen liepen we over straat en kwamen er opeens een paar gasten (die btw echt heel erg eng en freaky waren!) naar ons toe, en allemaal van die sekstische vragen stellen enz. We moesten opzich wel lachen, maar daarna konden we het echt niet meer in houden en hun keken zo: 'wtf?' dus daarna gingen ze gelijk weg. Je moet ze gewoon uitlachen, joh XD


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frightened schreef:
    Whuat. Wat een creep o.O En het is wel heel erg sneu als hij echt dacht dat ie kans maakte. x'D
    Haha, eenzaam figuur. (krul)
    Maar nee, gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. ;3

    Wat dit lieve kind zegt ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Bah gatver ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sommige mensen hebben ook geen eergevoel xd
    Wrs kickt hij op jongere meisjes ... :'S
    Maar dat is gwn sneu als een vent van die leeftijd kans maakt bij een meisje van 15 jaar xd
    He should get a life! ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Duchesse schreef:
    Sommige mensen hebben ook geen eergevoel xd
    Wrs kickt hij op jongere meisjes ... :'S
    Maar dat is gwn sneu als een vent van die leeftijd kans maakt bij een meisje van 15 jaar xd
    He should get a life! ^^


    Whahaha. Ja idd x)
    Maybe ging hij zijn leven wel zoeken toen hij de winkel uitliep :x


    Sometimes it's best not to care.

    Wtf, hahahaha XD


    Life is hard and then we die

    Wtf? Kansloos zulke figuren. (cat) Misschien moet hij maar oude vrouwtjes uit gaan vragen, maakt hij vast meer kans :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.