• Dat snap ik niet, als er ruzie is, kiest iedereen een kant. Maar dat vind ik dus nogal oneerlijk. Ruzie ligt nooit aan een persoon, dat ligt altijd aan beide. Waarom zou je het dan meer eens zijn met de een van met de ander. Daar zit totaal geen logica in toch?

    Ik doe het in ieder geval niet, kant kiezen, en dan denken mensen meteen dat ik het met de ander eens ben. 0.0 dan denk ik, ik kies toch niet voor haar maar ook niet voor jou, ze vatte het altijd verkeerd op, en dat vind ik ook weer zo oneerlijk.

    Oke dit moest er even uit.

    Wie kiest hier wel voor een bepaald persoon in een ruzie?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lagoon schreef:
    Ligt eraan of ik er wat mee te maken heb, en of het allebei vrienden van mij zijn. Als mijn vriendin ruzie heeft met een meisje die ik niet ken, en het is terecht, dan kies ik natuurlijk haar kant.

    Ik ben het er niet mee eens dat ruzie altijd aan beiden personen ligt.


    "Let them eat cake!"

    Toen ik een jaar of tien was heb ik besloten altijd eerst twee kanten uit te horen voor ikzelf een conclusie trok.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik er bij betrokken word: Kies ik de kant van diegene die gelijk heeft naar mijn mening.
    Zo niet, bemoei ik me er niet mee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik bemoei me nooit met ruzies.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik soms. Als de ene zijn argumenten juist zijn, zoals bij een discussie. Maar bij erge ruzies tussen mijn vrienden kom ik niet tussen en kies ik geen kant. Maar bij ruzies tussen mijn vrienden en een andere persoon die ik niet ken, kies ik voor mijn vrienden als de juiste argumenten kunnen voorleggen snapje ?

    Ik kies kanten ja.


    -

    Ik blijf altijd neutraal. Ik probeer me nooit met een ruzie te bemoeien en wacht geduldig tot ze het hebben opgelost en anders kunnen ze beiden uitzoeken. Ik kies geen kant. Ook al wil de mens dat soms niet begrijpen. (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    dat is toch gewoon een instinct? Je in een soort reflex voel je dan meer sympatie voor de ene kant, en dan kies je kant.
    En omdat dat zo is, heeft degene die ruzie heeft het gevoel dat iedereen een kant kiest, en als je dus niet voor diegene kiest, dan blijkbaar tegen.
    xD


    Alis volat propriis

    ik wil dan altijd alletwee de kanten van het verhaal horen, maar het liefst blijf ik neutraal en wil ik er niets mee te maken hebben,tenzij diegene echt iets heeel ergs heeft gedaaan, . ; )


    -

    Als de ene persoon écht gelijk heeft en dat ze ruzie hebben doordat de andere persoon iets écht verkeerd heeft gedaan dat op alle oppervlakken totaal verkeerd is, dan kies ik de kant van de persoon die 'niets' verkeerd heeft gedaan.

    Maar anders kies ik nooit een kant, want daar komt wéér ruzie van (:

    teveel verkeerd. Oo

    Imperfect schreef:
    Ik ben altijd neutraal, behalve als de ene persoon écht iets verkeerd gedaan heeft. (:


    Let's do this poo

    Je kan het best met de een eens zijn en de reden waarom de ander ruzie maakt onzin vinden..?

    Imperfect schreef:
    Ik ben altijd neutraal, behalve als de ene persoon écht iets verkeerd gedaan heeft. (:


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Dat wat Lagoon zei en een keer hadden er 2 vriendinnen van mij ruzie, ik bleef gewoon zitten waar ik zat en een van hun liep weg. Een andere vriendin van me volgde die ene die wegliep en dat vond ik wel naaiend, want die koos zegmaar een kant. Ik bleef gewoon zitten, maar dat betekende zegmaar niet dat ik een kant koos? ;o

    Dit zei Samira, aka. XTC. 8D.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 18:18 ]


    Cookiemonster.