• Dat snap ik niet, als er ruzie is, kiest iedereen een kant. Maar dat vind ik dus nogal oneerlijk. Ruzie ligt nooit aan een persoon, dat ligt altijd aan beide. Waarom zou je het dan meer eens zijn met de een van met de ander. Daar zit totaal geen logica in toch?

    Ik doe het in ieder geval niet, kant kiezen, en dan denken mensen meteen dat ik het met de ander eens ben. 0.0 dan denk ik, ik kies toch niet voor haar maar ook niet voor jou, ze vatte het altijd verkeerd op, en dat vind ik ook weer zo oneerlijk.

    Oke dit moest er even uit.

    Wie kiest hier wel voor een bepaald persoon in een ruzie?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik probeer ook altijd neutraal te blijven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nope, ik moei me er niet mee, da's iets tussen die 2

    Ligt eraan of ik er wat mee te maken heb, en of het allebei vrienden van mij zijn. Als mijn vriendin ruzie heeft met een meisje die ik niet ken, en het is terrecht, dan kies ik natuurlijk haar kant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben altijd neutraal, behalve als de ene persoon écht iets verkeerd gedaan heeft. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Als er vroeger ruzie was opt school ofzo vroeger ze ook aan welke kant sta jij??
    En ik heb nooit aan een kant gestaan, ik heb me er altijd buite gehoude =)
    Das wss het verstandigste xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik kies voor wie gelijk heeft, ja. Oke, soms heeft niemand dat. Maar in sommige gevallen ligt ruzie ook maar aan één van de beide personen, hoor.


    Some people make the world special just by being in it

    Lagoon schreef:
    Ligt eraan of ik er wat mee te maken heb, en of het allebei vrienden van mij zijn. Als mijn vriendin ruzie heeft met een meisje die ik niet ken, en het is terrecht, dan kies ik natuurlijk haar kant.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik kies meestal geen kant. Een ruzie is inderdaad iets wat van beide kanten komt, beide partijen hebben fouten gemaakt. Maar als iemand terrecht boos is, ben ik het wel met die persoon eens, maar kies ik zijn of haar kant niet.
    En wat kan het me schelen als mensen me vreemd aankijken als ik nooit een kant kies? Ik moet tenminste niet meedoen met die miserie :].


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik haat ruzies,
    ik probeer altijd uit de buurt te blijven van ruzies,
    ik ben heel snel gedist,
    dus ik ga me daar echt niet tussen wringen,
    XD
    Ik bemoei me er niet mee :3

    xx


    wth.

    Mensen kiezen een kant omdat ze het het meest eens zijn met bijvoorbeeld een bepaald argument.


    ars moriendi

    Lagoon schreef:
    Ligt eraan of ik er wat mee te maken heb, en of het allebei vrienden van mij zijn. Als mijn vriendin ruzie heeft met een meisje die ik niet ken, en het is terrecht, dan kies ik natuurlijk haar kant.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als er ruzie is luister ik gewoon naar beide verhalen en dan kijk ik wie er gelijk heeft. Als ik totaal geen problemen heb met beide personenblijf ik er gewoon mee omgaan, ook al hebben ze ruzie? Pech, moesten ze maar geen ruzie maken ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Imperfect schreef:
    Ik ben altijd neutraal, behalve als de ene persoon écht iets verkeerd gedaan heeft. (:


    -

    als ik niets te maken heb met de ruzie, bemoei ik me er niet mee (A)
    en ik blijf dan anders toch neutraal ;3

    SugarGuitar schreef:
    Ik probeer ook altijd neutraal te blijven.