• de laatste tijd droom ik alleen maar het zelfde .
    ik krijg met de jongen waar ik erg verliefd op ben en dna doe ik het met hem voor het eerst , 2 weken later krijg ik te horen dat ik zwanger ben elke keer heb ik deze droom , kan het wat betekenen?


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Misschien een voorteken? I don'tknow. In jouw geval, safe sex? Dan kun je tenminste niet zwanger worden :p

    Ik droom ook de laatste tijd het zelfde.
    maar dat heb ik meegemaakt in mijn verleden. En het blijft maar terug komen!


    I hope you die :3

    Dromen betekenen altijd iets. Misschien moet je het eens opzoeken op google ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hauntedsoul schreef:
    Ik droom ook de laatste tijd het zelfde.
    maar dat heb ik meegemaakt in mijn verleden. En het blijft maar terug komen!

    Lagoon schreef:
    Dromen betekenen altijd iets. Misschien moet je het eens opzoeken op google ofzo?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lagoon schreef:
    Dromen betekenen altijd iets. Misschien moet je het eens opzoeken op google ofzo?

    Idd, dr zijn sites waar je de betekenis van je droom kan opzoeken.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zoek het op op google ofzo. Maar dat heb ik zo vaak en dan gebeurt er niets dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    misschien is je mind gewoon heel erg bezig met de kwestie die jongen en je lichaam is misschien meer bezig met sexualiteit. Maar ergens diep van binnen schreeuwt je geest dat sex niet verantwoord is.


    express yourself