• ... is een doodnormaal meisje, ze leeft een normaal leven in miami. Tot ze op een dag op reis gaat met haar klas. Ze gaan een week lang kamperen in een bos en zo de natuur "herondekken". Maar onbedoeld belandt ... in een groot gevecht. Een gevecht tussen twee vampieren. Beide willen haar hart veroveren, de ene met meer goede bedoelens dan de andere.


    Ik heb nog een hoofdpersonage nodig en zeker een paar vriendinnen. En de twee andere (mannelijke) personages : het gaat tussen Damon-Jasper/Edward/Emmett?

    Dus mensen die zin hebben om erin mee te spelen. Even deze info invullen.
    Naam
    Leeftijd
    Rol
    Uiterlijk
    Innerlijk/karakter
    Hobbies
    Foto
    Tekstje/Andere info

    Naam; Rose
    Leeftijd; 16/17
    Rol; vriendinnnnn (;
    Uiterlijk; blond,blauwe ogen
    Innerlijk/karakter; verlegen,stil en diepzinnig
    Hobbies; schrijven/piano spelen
    Foto; http://media.photobucket.com/image/zoe%20kimball/Lovergurl77983/Common%20People%20you%20find%20Online/Zoe%20Kimball/4281694536_67016b7e4c.jpg?o=135
    Tekstje/Andere info;

    Rose is een stil en verlegen meisje omdat ze vaak diep denkt, door haar verleden is ze een hoop verandert. Haar ouders heeft ze sinds 5 jarige leeftyd niet meer gekend en woont sindsdien bij haar tante. Haar broer Mick woont ook bij haar en is 2 jaar ouder. Verder doet Rose aan piano is ze graag bij vrienden.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 19:21 ]


    Its Now or Never. <3

    Naam: Kimberly aka Kiki
    Leeftijd: 17
    Rol: Hoofdrol
    Uiterlijk: Blond, lang, mager maar heeft toch rondingen, heeft een navelpiercing,...
    Innerlijk/karakter: Koppig, soms gemeen, bitchy, wilt altijd haar gelijk halen
    Hobbies: Fotografie, Zwemmen , fitness, Modelleren, muziek maken onder vrienden
    Foto: Kiki
    Tekstje/Andere info: Hello , mijn naam is Kimberly, maar vrienden noemen mij Kiki. Ik woon in Miami en heb het daar erg naar mijn zin. Ik heb veel hobbies maar ik hou mij vooral bezig met Fotograferen en een beetje modelleren.
    Meer weten? vraag maar (:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 18:57 ]

    Naam: Catelynn bijnaam Lynn.
    Leeftijd: 16
    Rol: Vriendin.
    Uiterlijk: Blonde krullende haren, blauwe ogen. Dun en lang.
    Innerlijk/karakter: Word snel melig, gevoelig, vertrouwbaar, bluft veel, sociaal
    Hobbies: Dansen, zingen, piano spelen.
    Foto: Catelynn.
    Tekst: Haaai ik ben Lynn, maar mijn ouders en kennis enzo noemen mijn Catelynn. Ik ben al ongveer 5 jaar in Miami, en ik vind het heel fijn hier... We gaan binnenkort met klas op reis. En het word geweldig met mijn meisjes, heb er zin in. Ik hou veel van zingen. Ik ben erg muzikaal. Ik geef soms wel eens optredens.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 19:59 ]


    The way we live, is the way we die

    Naam; Isabella Hendrix
    Leeftijd;18
    Rol; Hoofdrol
    Uiterlijk; houd van mooie casual kleding
    Innerlijk/karakter; Lief grappig meisje, hoort er niet altijd bij, maar dat vind ze niet erg, Ze heeft genoeg aan haar vrienden !, ze houd van shoppen en van tutten, een dood gewoon meisje dus
    Hobbies; Shoppen, computeren, zonnen, met vrienden hangen
    Foto Isabella
    Tekstje/Andere info
    Heey hallo!
    Mijn naam is Isabella Hendrix.
    Ik ben 18 jaar en ben geboren en getogen in miami
    Binnenkort gaan we met de klas op reis !
    We gaan kamperen, daar ben ik niet zo voorstander van.
    Maargoed zo als onse mentor zegt; '' het is goed om de natuur te herontdekken''
    Ja het zal wel, maar ik ga er weer vandoor, Ciao !


    Btw ik zou voor jasper kiezen :)
    (laat je wat weten :)?)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 18:54 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Naam: Mill Dakota Jones
    Leeftijd: 16
    Rol: hoofdpersoon
    Uiterlijk: Mill heeft mooi blond gekruld haar wat meestal saai maar mooi over haar schouders valt, haar bruine ogen is het wat haar mooi maakt.
    Innerlijk/karakter:Mill is een geval apart, ze is over het algemeen erg aardig en helemaal geen bitchy persoon. aleen is Mill hoogbegaafd en weet daar niet zo goed mee om te gaan, ze is erg bijdehand en dramt altijd door tot iedereen haar gelijk geeft. mensen irriteren zich daarom ook vaak aan haar, en denken dat ze gewoon niet beter weet. maar dat is verkeerd gedacht, Mill is harstikke behulpzaam en vriendelijk tegen de medemens
    Hobbies:gitaar spelen & voetballen
    Foto:M.D.J
    Tekstje/Andere info:/


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh by the way ik zou voor Damon-Jasper kiezen (;

    Het is trouwens niet goede bedoelens, maar betere bedoelingen.
    En ik zou ook voor Damon-Jasper gaan inderdaad :Y)


    Life is hard and then we die

    Naam: michelle Smuggler
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: hoofdrol of vriendin
    Uiterlijk: donkere haren, bruine ogen, slank figuur best wel knap
    Innerlijk/karakter: lief, druk, behulpzaam
    Hobbies: dansen, voetbal, shoppen
    Foto: klikk
    Tekstje/Andere info:


    Be yourself, before you forget who that is.

    Naam: Maartje
    Leeftijd: 15 jaar
    Rol: meisje dat verliefd is op 1 van de vampiers.
    Uiterlijk: donker lang haar, blauwe ogen, slank.
    Innerlijk/karakter: lief, vaak hyper, behulpzaam, verlegen bij mensen die ze niet goed kent.
    Hobbies: lezen, tekenen, zingen, dansen, mensen lastigvallen.
    Foto: klik.
    Tekstje/Andere info: -


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Naam : amber rose
    Leeftijd: 16
    Rol : Vriendin.
    Uiterlijk : lichtblond haar, helderblauwe ogen, niet te groot niet te klein, lippiercing.
    Innerlijk/karakter : lief, aardig, verlegen, eerlijk, betrouwbaar, zacht.
    Hobbies : piano en gitaar, muziek luisteren, zingen, tekenen.
    Foto http://i31.tinypic.com/2ntwk5d.jpg
    Tekstje/Andere info : amber is een heel lief meisje en best verlegen. Ze ziet er goed uit en is heel aardig. Ze is ook heel gevoelig. Ze heeft snel medelijden met mensen en wilt altijd iedereen helpen, soms zelfs te veel, mensen maken soms misbruik van haar goed karakter. Ze is altijd eerlijk en is bang bij een horrorfilm x) ze heeft de stem van een engel en speelt ook graag piano en gitaar. Ze staat altijd open voor nieuwe dingen en ziet het dus wel zitten om met de klas een tijdje het bos in te trekken. ze houdt ook van rust en de natuur, maar eens goed feesten vind ze ook wel leuk x)

    zoooo,, dat was het x)


    when you can life forever, what do you live for ?

    Naam: Alison
    Leeftijd: 17
    Rol: Zus? (:
    Uiterlijk: Bruin haar, Groene ogen en erg modebewust.
    Innerlijk/karakter: Behulpzaam, Zorgzaam, Lief, verlegen.
    Hobbies: schilderen, piano spelen en ze zit op dans.
    Foto: klik
    Tekstje/Andere info:

    Ze houd erg van dieren en ook muziek. Ze komt altijd op voor haar vrienden en familie, die erg belangrijk voor haar zijn.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 16:41 ]


    You are beautiful, you are love.

    Naam Elis-Anna Dilaurentis voornaam aan elkaar.
    Leeftijd: 18
    Rol: hoofdpersoon
    Uiterlijk: Rood haar en groene ogenh[url]ttp://images2.fanpop.com/images/photos/6800000/Bonnie-Wright-harry-potter-6876073-415-553.jpg[/url]
    Innerlijk/karakter: Alison is Betrouwbaar en erg nieuwsgierig.
    Hobbies: dansen, fotograferen en Wandelen.
    Tekstje/Andere info: Elis-Anna is gek op wandelen en gaat vaak langs het strand om fotos te maken van schelpen en stranden. Ze heeft een cursus fotograferen gevolgt. Regelmatig maakt ze fotos vaan haar vriendinnen die als modelen gekleed zijn. voorbeeld fotografie:http://1.bp.blogspot.com/_Ix08jOINzJw/SqSYPb7VHVI/AAAAAAAAAj4/1wxRS5i5KXY/s400/lonely-girl.jpg