• Volgens mij word ik serieus gestalkt. Iedere ochtend zie ik dezelfde man lopen en dan grijnst hij ongelooflijk eng. Ik kan op twee manieren naar school fietsen. Eerst fietste ik via het winkelcentrum, omdat een vriendin daar op mij wachtte. Nu is zij verhuisd en woont ze dichterbij school, daarom fiets ik nu via het industrieterrein, want dat is minder om.
    Toen ik via het winkelcentrum fietste kwam ik hem daar tegen, nu fiets ik via het industrieterrein kom ik hem ook tegen! Deze 'wisseling' van route is al een tijdje geleden gebeurt.
    Nu komt het; Vandaag werd ik door een auto achtervolgd. Sinds de stad was dit al, -dat ligt een paar kilometer achter het industrieterrein- en die auto reed zó langzaam, andere auto's ook echt toeteren en zo, maar hij bleef zo sloom rijden. Serieus, tot bij mij in de straat. Toen ik de oprit was opgefietst reed hij ineens heel snel voorbij. Ik kon nog nét in de auto rijden. And guess what? Het was diezelfde man. o.o

    Ik vind dit best wel eng. Dus, wat denken jullie? En wat vinden jullie dat ik moet doen?._.


    everything, in time

    Jeetje dat is echt eng! Zeg het tegen je moeder! ._.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een creep D: Logisch dat je bang bent.

    Ik denk niet echt dat je wat kunt doen ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ieuwl, misschien moet je je ouders erover inlichten en de volgende keer zijn nummerplaat onthouden/opschrijven en het aan de politie melden? ;x


    -

    NYC schreef:
    Jeetje dat is echt eng! Zeg het tegen je moeder! ._.

    Meh, ze weet het al.
    En als het blijft, dan gaat mama hem aangeven.

    @Lagoon.
    Niet? Dadelijk ontvoerd hij mij!;o


    everything, in time

    Tegen je ouders zeggen. Ik vind dit toch ook wel een beetje verdacht worden hoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat een creep!
    Zeg het tegen je ouders.


    I need you like a heart needs a beat

    Het nummerbord noteren en het gaan melden!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Het nummerbord noteren! Jezus, waarom heb ik daar nou niet aan gedacht?¬¬'

    Maar nu weet hij dus waar ik woon. God, ik ga nóóit meer alleen ergens heen!


    everything, in time

    Rewind schreef:
    Wat een creep!
    Zeg het tegen je ouders.


    I hope you die :3

    Ieewl scary o.O
    Nummerbord opschrijven lijkt me idd een goed idee


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Desolate schreef:
    (...)
    Meh, ze weet het al.
    En als het blijft, dan gaat mama hem aangeven.

    @Lagoon.
    Niet? Dadelijk ontvoerd hij mij!;o

    Ja dat zou ik inderdaad doen en zorg dat je altijd je mobiel bij je hebt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat zou ik inderdaad doen en zorg dat je altijd je mobiel bij je hebt!

    Dat heb ik, want ik kan niet zonder.(nerd)


    everything, in time

    NYC schreef:
    Jeetje dat is echt eng! Zeg het tegen je moeder! ._.

    Desolate schreef:
    (...)
    Dat heb ik, want ik kan niet zonder.(nerd)

    Duh want dan kan je mij niet bereiken. -gayhand-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Duh want dan kan je mij niet bereiken. -gayhand-

    Precies!
    En dat zou gewoon een nachtmerrie zijn!(krul)


    everything, in time