• Haaii!
    Heb gewoon een vraagje. Hoeveel keer heb je al van Tokio Hotel gedroomt? Als je er al van gedroomt hebt en je wil die droom delen mag datier altijd :D. Hier komen die van mij =D.

    - M'n oma moet soms gaan opletten op dieren van hun vrienden aan zee in Westende. Wel, daar waren ze nieuwe huizen aan het bouwen en daarrond gin mijn droom. Het zat namelijk zo : Bill en Tom wouden en nieuw huis gaan kopen maar liefst al directe buur. En ze kochten de 2 nieuwe huizen aan zee. Als alles er was ingezet kwamen ik, m'n zus, m'n hondje, oma en mama voorbijgelopen. Ik keek niet eens op want dacht dat het gewone mensen waren maar niet dus. Opeenshoorde ik mijn naam uit een -raar maar waar- jongensmond komen. Ik keek om en zag daar Bill en Tom staan. Ik dacht van "What the fuck? Hoe kennen hun mijn naam?" Bill zag me net denken en zei : "We hebbn camera's in je huis geplaats. Niet in de badkamer enzoo natuurlijk maar het mogt van je ouders. W wisten dat je zo'n grote fan van ons was dus woude we je beter leren kennnen." En toen liep er opeens een ezel voorbij. Nee, het was Georg in een ezelspak -.- "Georg! Stop met jezelf te zijn e doe normaal wil je!" riep Tom een beetje kwaad. Ik lachte maar keek hun dan niets begrijpend aan. "Waarom bespieden jullie me?" Ze zuchte en legde alles nog een keer uit. "Oow zo cool!" riep ik en ik sprong de lucht in. Dan gingen Tom, Gustav en Georg weg en stond ik opeens op een open plek waar je de zonsondergang kon zien samen met Bill. Hij zei iets wat ik nietverstond en kwam dichter en dichter en dan.... Werd ik wakker -.-

    Zet hier ook jou droom :)
    Ik heb er nog veel meer gehad maar deze herriner ik me het best.

    xxxx

    Ik had gedroomd dat ze bij me in de klas Zaten -__- Wel lollig achterafgezien .


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Heb er vannacht van gedroomd xD
    ma kan mij maar half meer herinnere :(
    ochja :p twas ni de eerste TH-droom dus wss ok ni de laatste eh :P

    (...)

    [ja heb niks anders te doen levenloosheid XD] Whaa die is best lollig XD Bill komt Binnen zegt dat die je lief is en daarna vraagt die je pas =3


    ja weet ik vond ik ook al zo raar toen dak wakker werdxD


    I need you like a heart needs a beat